طراحی مرحله 1
هدف این کلاس آشناسازی دانشجویان با مبانی طراحی و ساخت مرحله در بازی‌های گوناگون و کاربرد عملی آنها خواهد بود.
12
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
4
ساعت
مدت زمان هر جلسه
48
ساعت
مجموع ساعات دوره

آشنایی با مبانی طراحی و ساخت مرحله در بازی های مختلف (دو بعدی و سه بعدی) و کاربرد عملی آنها.

کلاس به صورت نظری و عملی بوده و دانشجویان در هر جلسه علاوه بر آشنایی با مبانی نظری ساخت مرحله به شکل عملی نیز با ساخت و پرداخت مرحله‌ بازی درگیر خواهند شد.

در این کلاس هنرجویان با مباحث زیر آشنا خواهند شد:

  • Terrains
  • Fingers
  • Choke Points
  • Safe Place
  • Arenas
  • Boss Levels
نمونه کاری برای این درس یافت نشد
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد