توازن در بازی
در این کلاس دانشجویان با ابزار و روش‌هایی برای بالانس‌کردن بازی، چه از دیدگاه سختی بازی و چه از منظر جریان اقتصادی بازی آشنا خواهند شد.
12
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
1:30
ساعت
مدت زمان هر جلسه
18
ساعت
مجموع ساعات دوره

دانشجویان در این کلاس با مقولات زیر آشنا خواهند شد:
•    منابع بازی
•    Difficulty Curve, Dynamic Difficulty
•    تست از طریق بازی‌کردن و تست سیستمی
•    Machination Tool
•    کسب درآمد

 

انتظار می‌رود در پایان این دوره دانشجویان بتوانند نگاه بهتری به جریان اقتصادی بازی خود داشته باشند و منابع بازی خود را بهتر شناخته و طراحی کنند.

 

بخشی از این کلاس تئوری بوده و بخش دیگر آن به فعالیت عملی گروهی اختصاص خواهد یافت.

 

نمونه کاری برای این درس یافت نشد
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد