ZBrush مقدماتی
این دوره به آموزه هایی از این نرم‌افزار می پردازد که دانشجو بتواند: 1- شناخت مناسبی از فرم و حجم را بدست آورد. 2-مباحث مربوط به زیبایی شناسی مدل سازی را رعایت کند. 3-آناتومی و جمجمه را به خوبی بشناسد. 4- مدلسازی انواع پرتره های فانتزی، Real و ... را انجام دهد.
13
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
3
ساعت
مدت زمان هر جلسه
39
ساعت
مجموع ساعات دوره

  • درباره دوره ZBrush مقدماتی

نرم‌افزار نام برده نرم‌افزاری برای حجاری و فرم‌دهی بر روی انواع متریال است که در آن امکان مدلسازی مشابه شرایط مجسمه‌سازی واقعی برای کاربر فراهم می‌شود. از امکانات قابل توجه این نرم‌افزار قدرتمند، ساخت مدل‌های با رزولوشن بسیار بالا است که حاصل قرارگیری امکان ساخت مدل با بیش از 40 میلیون Polygons است. این نرم‌افزار بیش از هر چیز در صنعت فیلم‌سازی، بازی‌سازی، انیمیشن و ... کاربرد دارد.

 

تیترهای کلی عبارتند از :

آشنایی با محیط برنامه / ابزارهای مورد نیاز برای مجسمه‌سازی دیجیتال / فرم‌شناسی، مبانی خط و سطح / مدلسازی‌های ابتدایی / تکنیک‌های بررسی فرم، خط، سطح، خطوط مرزی / آشنایی با فرم‌های فانتزی / زیبایی‌شناسی در فرم / تناسبات و شکل‌های کلی سر انسان / مباحث مقدماتی شناخت جمجمه / ماهیچه‌های صورت / شناخت تفاوت‌ها در سنین مختلف و جنسیت‌ها / روش های Polish کردن حجم سر / Detail سر و ارایه نهایی و ...

 

 

  • تیپ کلاس درسی

این کلاس همراه با کار در کلاس و کار در منزل بصورت انفرادی برگزار می‌شود. همچنین از هنرجو خواسته می‌شود که درباره مباحثی که تحقیق شده کنفرانس ارائه کند.

 

  • خروجی دوره

در پایان این دوره، دانشجو در زمینه شناخت فرم، زیبایی‌شناسی، تناسبات، شناخت آناتومی سر و جمجمه مهارت کسب کرده و می‌تواند پرتره‌های مختلفی راSculpt  کند. 

 

  • مخاطبین این دوره

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌ها، فارغ التحصیلان رشته‌های مجسمه‌سازی، انیمیشن، هنرجویان هنرستانها و سایر علاقمندان مدلسازی در فضای سه بعدی مخاطبین این دوره خواهند بود.

طراحی کاراکتر با نرم افزار زیبراش

جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد