پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ژوژمان پایان دوره «الگو و دوخت پوشاک زنانه (نازک دوزی)»

ژوژمان پایان دوره «الگو و دوخت پوشاک زنانه (نازک دوزی)»

چهارشنبه 4 اردیبهشت 98

بدون شک ارزیابی میزان اثربخشی آموزش، بدون در نظر گرفتن نتیجه نهایی آن بی معنی است. هنرجو می‌بایست از گام‌های اولیه آموزش، آموخته‌های خود را بصورت عملی پیاده نماید تا بتواند دوره خود را با خلق یک محصول به پایان رساند.

در همین راستا، برای ارائه و ارزیابی آثار هنرجویان دوره «الگو و دوخت پوشاک زنانه (نازک دوزی)» در تاریخ 13 اردیبهشت ژوژمانی برگزار می‌گردد. ژوژمان مورد نظر در مدرسه فشن اینورس و از ساعت 17 تا 20 دایر خواهد بود.



هنرجویان این دوره با شناخت اندام و نحوه ریزش پارچه بر روی آن، دانش کافی برای الگوسازی را کسب نمودند. در ادامه با همراهی مدرس دوره، الگوسازی و دوخت مدل‌های رایج را فراگرفتند. حال هنرجویان این دوره آمادگی دارند تا مدل های خلق شده توسط خود را به نمایش بگذارند.

خروجی این دوره کالکشنی از 4 لباس دوخته شده است. هر یک از هنرجویان یک شنل و یک دامن با طرح و مدل‌های مختلف خواهند داشت و دو اثر دیگر نیز به انتخاب خودشان از 3 استایل تعریف شده‌ Fit، Size و Oversize ارائه خواهند داد. در کالکشن هر یک از هنرجویان، یک کار Spiral (مارپیچی) نیز وجود خواهد داشت که در ترکیب یکی از لباس‌های دوخته شده استفاده شده است. آلبوم الگوهای کار شده و آلبوم نمونه دوخت‌های هنرجویان نیز در کنار کالکشن ارائه خواهد شد.



بدینوسیله از شما دعوت می‌کنیم که برای بازدید از مجموعه کارهای تولید شده هنرجویان این دوره و ارزیابی این آثار جمعه 13 اردیبهشت ماه در مدرسه فشن اینورس حضور پیدا کنید.


ورود به این رویداد برای عموم علاقمندان آزاد است.


آدرس: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، کوچه نازآفرین، پلاک 12، مرکز خرید پویا، طبقه دوم