معارفه و ورکشاپ دوره الگوسازی و دوخت پوشاک زنانه به روش مولاژ

معارفه و ورکشاپ دوره الگوسازی و دوخت پوشاک زنانه به روش مولاژ

صنعت مد و فشن در دنیای امروز به سرعت در حال پیشرفت است. به تناسب این پیشرفت، تکنیک‌های اجرایی این صنعت نیز در حال تغییر اند. در زمینه الگوسازی، بدون شک مولاژ یا الگوسازی حجمی را می توان پیشرفت دانست. مدرسه اینورس بنا به ضرورت آموزش این مهارت، اقدام به برگزاری معارفه-ورکشاپ رایگانی را برای آشنایی علاقه‌مندان با این دوره برگزار می‌کند.

معارفه

توضیحات رویداد

صنعت مد و فشن در دنیای امروز به سرعت در حال پیشرفت است. به تناسب این پیشرفت، تکنیک‌های اجرایی این صنعت نیز در حال تغییر اند. در زمینه الگوسازی، بدون شک مولاژ یا الگوسازی حجمی را می توان پیشرفت دانست. در این روش خلاقانه، بر خلاف الگوسازی سطحی بر روی کاغذ، فرایند الگوسازی و دوخت به صورت سه بعدی و بر روی مانکن صورت می‌پذیرد. مزیت ویژه این روش، الگوسازی، دوخت، ارزیابی و اصلاح لباس بصورت عینی بر روی مانکن است. طراح لباس با این روش می‌تواند برخی از نواقص طرح خود را بصورت آنی رفع کرده و پروسه الگوسازی تا دوخت کامل لباس را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برساند. همچنین این روش به طراح لباس کمک می‌کند تا بتواند طرح‌های بسیار پیچیده را -که با الگوی مسطح امکان پذیر نیست- اجرا نماید.  آموختن این مهارت در کنار الگوسازی سطحی، برای ورود به دنیای حرفه‌ای طراحان لباس ضروری است. 

مدرسه اینورس بنا به ضرورت آموزش این مهارت، اقدام به برگزاری دوره «الگوسازی و دوخت پوشاک زنانه به روش مولاژ» کرده و معارفه-ورکشاپ رایگانی را برای آشنایی علاقه‌مندان با این دوره برگزار می‌کند. در این جلسه مدرسین دوره به شرح برنامه درسی خود پرداخته و در انتهای برنامه به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ خواهند داد. 

از نکات ویژه این رویداد می‌توان به ورکشاپ رایگان با ارائه مدرسین دوره -ماندانا درخشانفر و نرگس ضیقمی- اشاره کرد. در این ورکشاپ مدرسین دوره طراحی مدل، تجزیه و تحلیل، طراحی الگوی گسترده، مولاژ روی مانکن و دوخت لباس را بصورت گام به گام در پیش روی علاقه‌مندان به نمایش خواهند گذاشت. 

مخاطبین این رویداد فارغ التحصیلان و دانشجویان درحال تحصیل در رشته‌های مختلف هنری به خصوص طراحی لباس و معماری، هنرجویان هنرستان‌ها، طراحان در شرکت‌ها و کارخانجات طراحی و تولید پوشاک و تمامی علاقه‌مندان به طراحی و دوخت لباس، خواهند بود.


درصورتی که علاقمند به شرکت در جلسه معارفه و ورکشاپ «دوره الگوسازی و دوخت پوشاک زنانه به روش مولاژ» هستید، بر روی گزینه مربوطه در کادر بالا کلیک کنید.

زمان برگزاری
پنجشنبه 12 اردیبهشت 98
16:00 - 19:00
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
ماندانا درخشانفر
ماندانا درخشانفر
طراحی لباس، مولاژ، طراحی الگو با متد مولر، دوخت
نرگس ضیقمی
نرگس ضیقمی