معارفه دوره «کارگردانی فیلم‌های تبلیغاتی»

معارفه دوره «کارگردانی فیلم‌های تبلیغاتی»

محتوای ویدئویی هرروز سهم بیش‌تری از صنعت تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهد. دلیل این موضوع تصویرسازی، زمینه‌سازی و داستان‌سرایی بهتر در این نوع از تبلیغات است. چنین مزیت‌هایی نسبت به انواع دیگر محتوا باعث می‌شود محتوای ویدئویی تاثیرگذاری بیش‌تری بر مخاطب داشته باشد.

معارفه

توضیحات رویداد

محتوای ویدئویی هرروز سهم بیش‌تری از صنعت تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهد. دلیل این موضوع تصویرسازی، زمینه‌سازی و داستان‌سرایی بهتر در این نوع از تبلیغات است. چنین مزیت‌هایی نسبت به انواع دیگر محتوا باعث می‌شود محتوای ویدئویی تاثیرگذاری بیش‌تری بر مخاطب داشته باشد. این عامل باعث می‌شود بخش بزرگی از بودجه تبلیغات برندهای بزرگ، صرف ساخت ویدئوهای تبلیغاتی حرفه‌ای و پرهزینه شود. انواع و اقسام این ویدئوها را روزانه در تلویزیون و اینترنت می‌بینیم. 

در کشور ما با وجود رشد روزافزون محتوا در این زمینه، همواره خلاء نیروی ماهر و حرفه‌ای در زمینه کارگردانی ویدئوی تبلیغاتی احساس می‌شود. نبود سرفصل‌های آموزشی مشخص، ورود تجربی و عدم وجود اطلاعات کافی از صنعت تبلیغات نزد کارگردانان، موانع اصلی پیش‌رو بر سر راه تربیت نیروهای متخصص در این حیطه است. 

کارگردانی فیلم‌های تبلیغاتی به خودی خود حرفه‌ای جذاب است؛ اما وقتی از دستمزدهای قابل توجه آن می‌شنویم، جذابیت حوزه برای هر شنونده‌ای، افزایش می‌یابد. یک کارگردان حرفه‌ای ویدئو تبلیغاتی می‌‌تواند تا ده‌ها میلیون برای یک ویدئو دستمزد دریافت کند. البته دستمزدی این‌چنین مختص کارگردانان حرفه‌‌ای و با دانش آموخته است.

هنرجویان «دوره کارگردانی فیلم‌های تبلیغاتی» مدرسه اینورس، از بدو ورود با الفبای کار آشنا شده و مفاهیم و شیوه‌های کار را به صورت تجربی فرامی‌گیرند. با کسب این مهارت و دانش فنی، ورود به بازار کار برای آنان بسیار آسان‌تر بوده و دیگر نیازی به آزمون و خطا نخواهند داشت.

مدرس این دوره ماکان مهرپویا است. او بیست سال است که در این حوزه سابقه فعالیت موفق دارد و با برندهای بزرگی از جمله سامسونگ، ال‌جی، بانک ملت، بانک ملی، گلرنگ، چی‌توز، همراه اول و ... همکاری داشته است.

با شرکت در معارفه «دوره کارگردانی فیلم‌های تبلیغاتی» مباحث و سرفصل‌های این دوره را از زبان مدرس دوره بشنوید. برای شرکت در این معارفه بر روی گزینه مربوطه در قسمت بالا کلیک کنید. لازم به ذکر است، شرکت در این معارفه برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

زمان برگزاری
پنجشنبه 23 آبان 98
15:00 - 16:00
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
ماکان مهرپویا
ماکان مهرپویا
کارگردانی - مدیر خلاقیت
مشاهده رزومه