پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ژوژمان پایان دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه»

ژوژمان پایان دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه»

چهارشنبه 22 خرداد 98

نقد کارهای هر هنرمند، به او در پیشرفت و بهبود کارش کمک می‌کند. اهمیت این امر در رابطه با هنرجویان دوچندان می‌شود. هر هنرجو با گرفتن بازخورد در رابطه با اثرش، مسیر پیش رو را روشن‌تر می‌بیند و می‌تواند برای ادامه آن بهتر برنامه‌ریزی کند.


از همین رو برای ارائه و ارزیابی آثار هنرجویان، ژوژمان پایان دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه» در روز جمعه 31 خرداد، از ساعت 17 تا 20، در مدرسه فشن اینورس برگزار خواهد شد.


در این ژوژمان هنرجویان نمونه‌کارهای پایانی خود را به نمایش خواهند گذاشت. هر هنرجو حداقل یک لباس را به‌عنوان نمونه‌کار نهایی ارائه می‌کند. این لباس‌ها به روش Fashion Engineering تولید شده‌اند. در این روش طراحی و چاپ پارچه بر اساس الگوی لباس انجام می‌شود.


امکانات مدرسه فشن اینورس به‌شکلی است که هنرجویان می‌توانند طراحی‌های خود را به‌سادگی چاپ کنند. بخشی از کارهای به‌نمایش‌درآمده در این ژوژمان، پارچه‌های چاپ شده توسط هنرجویان در طول ترم است. هر هنرجو در کنار نمونه‌کار نهایی، حدود 20 نمونه پارچه چاپ‌شده را هم به نمایش خواهد گذاشت.


دعوت می‌کنیم تا برای مشاهده و ارزیابی آثار هنرجویان این دوره، جمعه 31 خردادماه، در مدرسه فشن اینورس حضور پیدا کنید. شرکت در این رویداد برای تمام علاقه‌مندان آزاد است.


نشانی: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه نازآفرین، پلاک 12، مرکز خرید پویا، طبقه دوم