Cinema 4D
این دوره به آموزه هایی از Cinema 4D در حوزه موشن گرافیک می پردازد که دانشجو بتواند: 1- تنها یک نرم افزار را یاد نگرفته، بلکه بتواند در کمترین زمان ممکن، در حوزه ی Motion Graphic از آن استفاده حرفه ای کند 2-دانشجویان بتوانند به خروجی قابل توجهی دست پیدا کنند که علاوه بر به وجود آمدن رزومه برای خود فرد بتوانند با مراحل یک پروژه ی استاندارد آشنا شوند.
8
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
3
ساعت
مدت زمان هر جلسه
24
ساعت
مجموع ساعات دوره

  • درباره کلاس

 

نرم افزار Cinema 4D جزو بهترین نرم افزار های سه بعدی حال حاضر در جهان دیجیتال هست. قابلیت های بسیاری از این نرم افزار باعث متمایز شدن آن از نرم افزار های دیگه ی سه بعدی میشود، اما نکته ی اصلی این نرم افزار قابلیت های بسیار قوی آن برای عناصر گرافیکی است.
در این کلاس سعی میشود که قابلیت های مختلف نرم افزار آموزش داده شود، اما تمرکز اصلی روی مباحث موشن گرافیک و حرکتی است

 

تیترهای کلی عبارتند از :
Modeling  /  Spline  /  Generators/ Modifiers / Deformers /  Animation/  Camera/  Lighting/  Materials & Texturing /  Mograph/  Effectors/ Rendering و ...

 

 

  • تیپ کلاس درسی

این کلاس نصف درس نصف کارگاهی است،  تمام مباحث کلاس بعد از تدریس توسط دانشجویان امتحان می شود تا مشکلات اولیه رفع شود، بعد از هر جلسه تمریناتی تعیین میشود که در مرحله اول تمام مباحث آن جلسه را پوشش داده و در مرحله دوم باعث ایجاد خلاقیت در قسمت اجرا و ایده پردازی دانشجویان شود.

 

  • خروجی کلاس

خروجی دوره دارای چند موضوع از قبل تعریف شده توسط کادر آموزشی مجموعه است و برای ارائه قسمت های مختلف آن جدول زمان بندی دقیقی طراحی شده است. دانشجویان با به انتها رساندن پروژه موفق به ساخت رزومه قابل ارائه ای می شوند که با توجه به تجربه های گذشته ، افراد را قادر به دریافت پروژه در این زمینه میکند.  سعی شده تا خروجی فضا های گسترده ی کاری را پوشش دهد تا هر دانشجو به نسبت علاقه خود موضوعش را انتخاب کند.

امیرحسام میرصادقی
امیرحسام میرصادقی
• مدرس افترافکت ، Cinema 4D / موشن دیزاینر
نظر استاد در مورد دوره

با توجه به ازدیاد افرادی که فقط نرم افزار بلد هستند و از مباحث پایه ای تر و علمی تر این حوزه بی خبرند، سعی دارم تا در این کلاس بیشتر از یک نرم افزار ساده تدریس شود، من با تجربه ی 5 ساله در حوزه ی تبلیغات و انیمیشن به این درک رسیده ام که نرم افزار تنها چیزی نیست که شما به آن برای فعالیت در این حوزه نیاز دارید، نیاز های خیلی بزرگ تری هم وجود دارد. به این دلیل تمام تلاش کادر آموزشی بر این بوده تا این کلاس به بخش های مختلف به صورت تخصصی نگاه کند.
دانشجو در این کلاس علاوه بر یادگیری یک نرم افزار یاد میگیرد چطور از آن در رشته ی خود استفاده ی مفید و حرفه ای داشته باشد.

 


Cinema 4D Modeling
Cinema 4D Lowpoly Modeling
Cinema 4D Lowpoly Modeling
Cinema 4D Lowpoly Modeling
1396
Interior Modelling

جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد