طراحی کاراکتر با رویکرد Semi Real
این دوره به آموزه هایی از طراحی کارکتر می پردازد که دانشجو بتواند: 1 طراحی خود را در کشیدن آناتومی کاراکتر قوی کند. -2 با مثالهای متعدد آن آشنا شود. -3 با نحوه به اتمام رساندن یک پروژه آشنا شود. -4 خود کاراکتری را خلق کند و برای آن فضاسازی کند.
15
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
3
ساعت
مدت زمان هر جلسه
45
ساعت
مجموع ساعات دوره

در این دوره هنرجویان با طراحی آناتومی فیگور آشنا می شوند، طراحی کاراکتر را با شیوه های مختلف فرا می گیرند و با انواع Archetype ها آشنا می شوند و در آخر فضا سازی و خلق داستان را فرا می گیرند، تا خود بتواند کاراکتر را از ابتدا خلق کنند و آن را در Concept art و ComicBook و به تنهایی ارائه دهند.

تیترهای کلی عبارتند از :
طراحی آناتومی کاراکتر /  Archetype / طراحی کاراکتر از ابتدایی ترین مرحله تا مراحل پیشرفته / فضا سازی/ داستان پردازی / Comicbook ,Concept .Digital Painting 

مخاطبین این دوره

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها ، فارغ التحصیلان رشته های انیمیشن، گرافیک، ساخت و تولید بازی های رایانه ایی، علاقه مندان به ساخت کاراکتر برای فیلم، بازی، Comicbook، هنرجویان هنرستان ها و طراحان در شرکت های تبلیغاتی و ... مخاطبین این دوره خواهند بود.

هنرجویانی که مایل به شرکت در این دوره هستند، باید طراحی آکادمیک و Digital Painting را گذرانده باشند.

 

مهدی مویدپور
مهدی مویدپور
نمونه کارهای مهدی مویدپور
Untitled
untitled
Untitled
Untitled
Untitled

نمونه کاری برای این درس یافت نشد
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد