طراحی فیگوراتیو و کاراکتر
این دوره به آموزه هایی از طراحی می پردازد که دانشجو بتواند 1- کنترل خطوط 2-آشنایی با ماهیچه ها و اسکلت بدن انسان 3- پیدا کردن استایل شخصی 4- آشنایی با نورپردازی
12
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
3
ساعت
مدت زمان هر جلسه
36
ساعت
مجموع ساعات دوره

  • درباره دوره 

پایه تمام هنر‌های تجسمی طراحی می‌باشد. آشنایی با طراحی و ساده سازی می‌تواند 
 با دستی‌ باز تر وارد هر شاخه ای از هنرهای تجسمی شوند.

در این دوره تمرکز بر روی طراحی فیگوراتیو می‌باشد و نیز به تحلیل منبع تصویری و ساده سازی تصویر نیز پرداخته می‌شود، مخصوصاً در مقولهٔ خط گذاری. در این حال با بررسی‌ و تحلیل اثرهنرمندان دیگر سعی‌ در پیدا کردن راه‌های مختلف برای ساده سازی در طراحی نیز هستیم.

این دوره با کنترل خطوط شروع  و با کنترل فرم و طراحی ذهنی‌ به پایان می‌رسد، تلاش بر این است که با انجام تمرین‌های مشخص ،کنترل خطوط و هماهنگی دست و ذهن، هنرجو بتواند در این دوره پیشرفت داشته باشد و با اسکلت و ماهیجه های آشنا شوند.

 

  • مخاطبین این دوره

بصورت کلی علاقمندان به طراحی فیگواتیوراتیو دانشجویان در حال تحصیل و فارغ‌التحصیلان در دانشگاه‌ها در رشته‌های گرافیک، نقاشی، عکاسی، علاقه‌مندان به عکاسی، هنرجویان هنرستان‌ها و طراحان در شرکت‌های تبلیغاتی و ... مخاطبین اصلی این دوره خواهند بود.

طراحی آناتومی(مدل زنده)
طراحی از مدل زنده
كاراكتر زرافه
طراحی کاراکتر Cowboy
Character design for Aeris novel
IRONMEN FLY
تمرین طراحی فرم
Iron man
مطالعه اناتومی و فیگور
Vultureman
Snowmonkey
The tragic story of a clown...
شاهین بان
1000
character design
BAHRAM
طراحی مدل زنده
HUM
Study on sergio toppi's work
Broken
Chaos
Artwork 01

جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد