معارفه دوره «طراحی و ساخت کفش»

معارفه دوره «طراحی و ساخت کفش»

کفش به عنوان یک کالای ضروری به نحوی نمایانگر شخصیت و استایل دارنده آن می‌باشد. متاسفانه سهم بازار ایران در این صنعت پر مخاطب بسیار اندک است. فاصله آموزش طراحی و تولید این محصول را می‌توان یکی از دلایل این اتفاق دانست. مدرسه اینورس سعی دارد با برگزاری دوره «طراحی و ساخت کفش»، روند آموزش طراحی و تولید این محصول را به هم پیوند زند.

معارفه

توضیحات رویداد

در طی برگزاری این جلسه مدرس دوره به شرح برنامه درسی خود پرداخته و در انتهای برنامه به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ خواهد داد. این جلسات، فرصتی سودمند برای علاقمندانی است که پیش از ثبت‌نام به اطلاعاتی کامل و جامع از دوره نیاز دارند. با حضور در این جلسه رایگان، پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت خواهید کرد.


کفش به عنوان یک محصول ضروری، جایگاه ثابتی در سبد خرید مخاطبان دارد. این کالای ضروری در طول تاریخ فراتر از کاربرد اولیه خود رفته و به نحوی نمایانگر شخصیت و استایل دارنده آن می‌باشد. متاسفانه سهم بازار ایران در این صنعت پر سود و پر مخاطب بسیار اندک است. فاصله و جدایی آموزش طراحی و تولید این محصول را می‌توان یکی از دلایل این اتفاق دانست. هنرمندان این حوزه بدون دانش اجرایی کافی به طراحی کفش می‌پردازند و به همین دلیل ممکن است طرح آماده شده در فرایند اجرا قابل استفاده نباشد. از طرفی سازندگان کفش نیز بدلیل یادگیری سنتی این مهارت، گاهاً به باز آفرینی طرح‌های تکراری یا الگو برداری از طرح مدل‌های خارجی روی می‌آورند. به همین دلیل سهم کم بازار ایران در این صنعت پویا و به روز، دور از ذهن نیست.  


مدرسه اینورس سعی دارد با برگزاری دوره «طراحی و ساخت کفش»، روند آموزش طراحی و تولید این محصول را به هم پیوند زند. بدینسان هنرجویان این دوره در کنار آموزش طراحی کفش، بصورت گام به گام به تولید این محصول خواهند پرداخت. 

مدرس این دوره محمد حسن خالصی  خواهد بود. از سوابق حرفه‌ای ایشان می‌توان به همکاری با صنایع چرمی آرتمن -یکی از موفق‌ترین برندهای این حوزه- اشاره کرد.  

مخاطبین این دوره، دانشجویان درحال تحصیل در دانشگاه‌ها، فارغ التحصیلان رشته‌های هنر، علاقه‌مندان به صنایع چرم و کفش، هنرجویان هنرستان‌ها و طراحان فعال در زمینه مد خواهند بود.


 درصورتی که علاقمند به شرکت در جلسه معارفه دوره "طراحی و ساخت کفش" هستید، بر روی گزینه مربوطه در کادر بالا کلیک کنید.

زمان برگزاری
پنجشنبه 5 اردیبهشت 98
16:00 - 17:00
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
محمد حسن خالصی
محمد حسن خالصی