کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی»

کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی»

کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی» اهمیت محتوای مصور روز به روز در تبلیغات بیش‌تر می‌شود. امروز تصاویر تبلیغاتی با ما صحبت می‌کنند و به ما پیام‌هایی را منتقل می‌کنند. اگر این پیام‌ها خوشایند و الهام‌بخش باشد به تصمیم‌گیری و عمل می‌انجامد، اما اگر تصاویر به اندازه کافی مناسب نباشد، پیام مورد نظر به درستی منتقل نشده و هزینه تبلیغاتی هدر می‌رود. به همین دلیل اهمیت ایده مناسب، عکس‌برداری صحیح، چینش درست و در نهایت فرآیند Photo Manipulation، در پروژه‌های تبلیغاتی بسیار بالا بوده و به افراد متخصص و باتجربه نیازمند است. مدرسه اینورس، با درک نیاز به به آموزش این حیطه، کارگاهی را با عنوان «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی» طراحی کرده است. در کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی» مهارت‌های لازم در راهکارهای عکاسی و نرم‌افزاری را برای Photo Manipulation کسب کرده و به تولید خروجی‌های باکیفیت می‌پردازیم.

کارگاه

توضیحات رویداد

کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی»

اهمیت محتوای مصور روز به روز در تبلیغات بیش‌تر می‌شود. امروز تصاویر تبلیغاتی با ما صحبت می‌کنند و به ما پیام‌هایی را منتقل می‌کنند. اگر این پیام‌ها خوشایند و الهام‌بخش باشد به تصمیم‌گیری و عمل می‌انجامد، اما اگر تصاویر به اندازه کافی مناسب نباشد، پیام مورد نظر به درستی منتقل نشده و هزینه تبلیغاتی هدر می‌رود. به همین دلیل اهمیت ایده مناسب، عکس‌برداری صحیح، چینش درست و در نهایت فرآیند Photo Manipulation، در پروژه‌های تبلیغاتی بسیار بالا بوده و به افراد متخصص و باتجربه نیازمند است. مدرسه اینورس، با درک نیاز به به آموزش این حیطه، کارگاهی را با عنوان «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی» طراحی کرده است.

در کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی» مهارت‌های لازم در راهکارهای عکاسی و نرم‌افزاری را برای Photo Manipulation کسب کرده و به تولید خروجی‌های باکیفیت می‌پردازیم.

تیتر‌های کلی مباحث کارگاه

  • کلیات و نکات لازم در مورد عکاسی استودیویی، بایدها و نبایدهای عکاسی در استودیو
  • چگونگی پیدا کردن راهکار برای یکدست‌سازی تصویر از نظر نور و رنگ
  • ترفندها و تکنیک‌های نرم‌افزاری Photo Manipulation
  • چگونه یک Adjustment خوب، کار را نجات می‌دهد

این کارگاه راهکارهای تولیدی در زمینه عکاسی را به خوبی به مخاطب ارائه داده و کمک می‌کند تا مرحله نرم‌افزاری برای او آسان‌تر شود. و در نهایت پیشرفت پروژه و رسیدن به خروجی نهایی سرعت می‌گیرد.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان در ابتدا با دوربین، عکس‌برداری کرده و پس از آن با نرم‌افزار Photoshop به Photo Manipulation عکس‌ها می‌پردازند.

  • بالا رفتن کیفیت عکس‌های تبلیغاتی با یادگیری تکنیک‌ها و ترفندها
  • کسب مهارت در تغییر دادن تصاویر و پدید آوردن تصاویر جدید
  • یادگیری تکنیک‌های خلاقانه Photo Manipulation
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته گرافیک
  • علاقه‌مندان و فعالان تبلیغات و عکاسی تبلیغاتی
  • علاقه‌مندان به کلاژ و Photo Manipulation
  • Art Directorها و طراحان
  • آشنایی با نرم‌افزار Photoshop
  • دانستن مباحث پایه‌ای عکاسی
زمان برگزاری
جمعه 2 اسفند 98
10:00 - 14:30
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
علی گل‌احمر
علی گل‌احمر
ایده پرداز و عکاس فوتومنیپولیت
مشاهده رزومه

انتخاب جایگاه

قابل خرید انتخاب موقت شما در حال خرید توسط دیگران فروخته شده غیرقابل فروش

ظرفیت تکمیل!

ظرفیت خرید جایگاه پر شده است، جهت مطلع شدن از اضافه شدن ظرفیت جایگاه ها یا برگزاری مجدد این کارگاه، نام خود را با زدن بر روی کلید "رزرو کارگاه" در لیست رزرو قرار دهید.