معارفه دوره‌ "مدیریت برگزاری رویداد"

معارفه دوره‌ "مدیریت برگزاری رویداد"

در طی سال‌های گذشته شاهد برگزاری رویداد‌های بسیاری از سوی کسب‌و‌کار‌ها بوده‌ایم. برخی از آنها از نظر کیفیت برگزاری زبانزد و برخی دیگر بسیار ضعیف بوده‌اند. با توجه به آنکه هر کسب‌و‌کاری برای حفظ ارتباط مستمر با مخاطبان خود، به برگزاری رویداد‌های با کیفیت نیاز دارد بر آن شدیم دوره‌ای را با هدف پرورش نیروی متخصص در مدیریت رویداد طراحی و ارائه کنیم.

معارفه

توضیحات رویداد

در طی برگزاری این جلسه مدرس یا مدرسین دوره به شرح برنامه درسی خود پرداخته و در انتهای برنامه به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ خواهند داد.
این جلسات، فرصتی سودمند برای علاقمندانی است که پیش از ثبت‌نام به اطلاعاتی کامل و جامع از دوره نیاز دارند. با حضور در این جلسه رایگان، پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت خواهید کرد.
 
در طی سال‌های گذشته شاهد برگزاری رویداد‌های گوناگون و بسیاری از سوی کار‌و‌کسب‌‌های ایرانی بوده‌ایم. برخی از آنها از نظر کیفیت برگزاری زبانزد و برخی دیگر بسیار ضعیف بوده‌اند. بر اساس تحقیقات انجام شده، متاسفانه در شرایط فعلی، تعداد رویدادهای ضعیف بیشتر است. با در نظر داشتن این مشکل که کیفیت برگزاری رویدادها عموماً برای شرکت‌کنندگان مطلوب نیست و با توجه به آنکه هر کسب و کار برای حفظ ارتباط مستمر با مخاطبان خود، به برگزاری رویداد‌های پیوسته و با کیفیت نیاز دارد بر آن شدیم که طبق استانداردهای آموزشی اینورس، دوره‌ای را با هدف پرورش نیروی متخصص در مدیریت رویداد طراحی و ارائه کنیم.
 
در این دوره عناوینی چون برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل پروژه، بازاریابی، عکاسی و فیلمبرداری، گرافیک، تدارکات، پشتیبانی و روابط عمومی آموزش داده خواهد شد.
 
 درصورتی که علاقمند به شرکت در جلسه معارفه دوره "مدیریت برگزاری رویداد" هستید، بر روی گزینه مربوطه در کادر بالا کلیک کنید.
زمان برگزاری
پنجشنبه 29 فروردین 98
16:00 - 17:00
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
سامان خسروانی
سامان خسروانی
برگزاری رویداد – امور خیریه