کارگاه نیم‌روز تبلیغات

کارگاه نیم‌روز تبلیغات

نیم‌روز تبلیغات ورکشاپی جامع در زمینه‌ صنعت تبلیغات است که با نگاهی حرفه‌ای به حیطه‌های مختلف این صنعت، محتوایی را ارائه می‌کند تا علاقه‌مندان نو آموز این صنعت بتوانند با آگاهی بیشتر، به این صنعت وارد شده و از سوی دیگر، فعالان با سابقه این صنعت نیز، از طریق به اشتراک‌گذاری تجربیات، از محتوای آموزشی بهرمند شوند. این برنامه متشکل از مجموعه سخنرانی‌های آموزشی (Talk) افراد سرشناس در حیطه تبلیغات است. این برنامه از 9 سخنرانی آموزشی در حیطه تبلیغات تشکیل شده و مدت زمان کل برنامه، ۳ ساعت خواهد بود.

کارگاه

توضیحات رویداد

نیم‌روز تبلیغات ورکشاپی جامع در زمینه‌ صنعت تبلیغات است که با نگاهی حرفه‌ای به حیطه‌های مختلف این صنعت، محتوایی را ارائه می‌کند تا علاقه‌مندان نو آموز این صنعت بتوانند با آگاهی بیشتر، به این صنعت وارد شده و از سوی دیگر، فعالان با سابقه این صنعت نیز، از طریق به اشتراک‌گذاری تجربیات، از محتوای آموزشی بهرمند شوند. این برنامه متشکل از مجموعه سخنرانی‌های آموزشی (Talk) افراد سرشناس در حیطه تبلیغات است. این برنامه از 9 سخنرانی آموزشی در حیطه تبلیغات تشکیل شده و مدت زمان کل برنامه، ۳ ساعت خواهد بود.

 

این رویداد به سه‌ بخش اصلی 1 ساعته تقسیم می‌شود که هر بخش شامل سه سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای خواهد بود. همچنین شرکت‌کنندگان پس از سپری‌شدن هر یک ساعت از برنامه، به مدت ۱۵ دقیقه، زمان استراحت خواهند داشت.

 

در این برنامه هریک از سخنران‌ها، موضوعات خود را با زبان ساده مطرح کرده و از تجربیات، دغدغه‌‌ها، چالش‌‌ها و راه‌حل‌های خود صحبت خواهند کرد. از همین‌رو، افراد علاقمند، پیش‌نیازی برای ثبت‌نام در این رویداد نخواهند داشت.

 

جزئیات برنامه به شرح زیر است:

 

 

  • بخش اول برنامه

 

 

سخنرانی اول

 

 موضوع: "اخلاق حرفه‌ای کار و کسب" | ارائه‌دهنده: "دکتر صفا صیرفی"

در این سخنرانی، دکتر صفا صیرفی، تفاوت شغل و حرفه را مشخص ساخته و فواید رعایت اخلاق از سوی شرکت‌های تبلیغاتی در قبال کارفرما و بلعکس را مطرح می‌کند. وی همچنین در رابطه با اخلاق، و ارتباط آن با اعتماد و اعتبار صحبت کرده و در انتهای سخنرانی، افراد را با نقش متفاوتی از تاثیر اخلاق حرفه‌ای در رونق کار و کسب تبلیغات آشنا خواهد کرد.

 

 

سخنرانی دوم

 

 موضوع: "ATL و BTL را فراموش کنید: اکنون عصر تبلیغاتی فراتر از مرزهاست" | ارائه‌دهنده": Murat Yavuz" | (این سخنرانی به زبان انگلیسی خواهد بود.)

این سخنرانی توضیح مختصری درباره بهره‌جستن از ابزارهای دیجیتالی در دنیای تبلیغات است. این موضوع شامل بکارگیری ترکیبی از ابزارهای رایج با ابزارهای دیجیتالی است که به ما کمک می‌کند تا به شکل دقیقتری به گروه مخاطبین هدف دست پیدا کنیم.

پیش از این تبلیغات دسته‌جمعی و عمومی، به مانند مسلسلی بوده‌اند که عموم را مورد هدف قرار می‌دادند، اما با استفاده از ابزارهای کاربردی امروزی، می‌توانیم به مانند یک تک تیرانداز، برای رساندن پیام‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود، مخاطب اصلی و مستقیم خود را مورد هدف قرار دهیم.

 

 

سخنرانی سوم

 

 موضوع: "فرهاد هرمزی،از ایران تا نیویورک" | ارائه‌دهنده: "پژمان فخاریان"

فرهاد هرمزی از نخستین و مهمترین تبلیغاتچی های تاریخ تبلیغات ایران است.هرمزی بعد از موفقیت های بسیار در زمینه تبلیغات کالا و خدمات در دهه های ۳۰ و ۴۰،در اوج شهرت و موفقیت،دست از تبلیغات کشید و به نیویورک رفت تا از قدرت تبلیغات برای خدمت به بشریت استفاده کند.این سخنرانی در ۱۰ دقیقه ی نخست به معرفی و شرح کارهای موفق تبلیغاتی فرهاد هرمزی می پردازد و ۱۰ دقیقه ی پایانی را به ماجرای شگفت انگیز رفتن فرهاد هرمزی به نیویورک و کارهایی که طی ۱۰ سال کرد اختصاص میدهد.

 

 

  • بخش دوم برنامه

 

سخنرانی چهارم

 

 موضوع: "تا ریشه در آب است: شاه کلید، بنیان برند است" | ارائه‌دهنده: "سام نفیسی"

در این سخنرانی، سام نفیسی به Case Study یک پروژه‌ واقعی می‌پردازد. پروژه‌ای که در آن کارفرما با دستی پر از تحقیقات مصرف‌کننده اما با بریفی کوتاه و گُنگ، از آژانس می‌خواهد که برای تنوع طبقه‌بندی محصولات یکی از برندهای مجموعه‌اش که پیشینه‌ای 3 ساله دارد، نام‌گذاری‌های خلاقانه و شعارگونه داشته باشد.

پروژه‌ای که آژانس در مراحل ابتدایی آن، کارفرما را در مورد نقصی جدی در توضیح "بنیان‌های برند" به چالش می‌کشد و کارفرما می‌پذیرد که آژانس، کار خود را با رفع این نقص‌ها آغاز کند. وقتی کارشناسان راهبردی آژانس، ظرفیت و قابلیت‌های خاص برند را در ریشه‌ و بنیان آن پیدا می‌کنند، ابزار درست و توانمندی برای مبارزه با چالش‌های ذهنی مصرف‌کننده به دست می‌آورد.

نتیجه‌ کار در پروژه نام‌برده به شدت مورد پسند کارفرما قرار گرفته و این رویکرد راهبردی که از ریشه‌ پر ظرفیت برند بر آمده بود، فرصت و قابلیتی به محصول یا برند می‌دهد که از دل آن یک کمپین بزرگ و یکپارچه بیرون می‌آید و به طرز چشمگیری، عادت مصرف این تنوع محصولات را ترویج داده و در همان سال، جایگاه برند را به عنوان رهبر بازار این گروه محصولی تثبیت می‌کند.

 

 

سخنرانی پنجم

 

موضوع: "خلاقیت در بحران" | ارائه‌دهنده: "میترا شاهسوند"

وقتی شغل شما با خلاقیت ارتباط دارد، لازم است در هر شرایطی آماده‌ ارائه‌ ایده‌های خلاق و کارآمد باشید. این سخنرانی به آموزش روش‌هایی خواهد پرداخت که شما را در فائق‌آمدن بر شرایط ناخواسته یاری خواهد کرد.

 

 

سخنرانی ششم

 

موضوع: "تبلیغات بدون برند ، برند بدون تبلیغات " | ارائه‌دهنده: "مسعود سعیدی"

این سخنرانی مقدمه‌ای برای روشن‌کردن جرقه‌ای، در انتقال یک تجربه در ذهن علاقمندان است.

در این سخنرانی، مسعود سعیدی به تشریح و روشن‌سازی پاسخ سوالات زیر خواهد پرداخت:

روشهای تبلیغاتی بدون ساخت برند پرقدرت تنها هزینه‌های اطلاع رسانی را برای مشتریان افزایش خواهند داد از سوی دیگر برند بدون تبلیغات به شهرت نمیرسد . آیا تاثیر تبلیغات بر ساخت برند همین اندازه هست‌؟ وقتی در مورد ساخت برند حرف میزنیم دقیقا منظورمان چیست‌؟

 

 

  • بخش سوم برنامه

 

 

سخنرانی هفتم

 

موضوع: " کپی‌رایتر کیست؟" | ارائه‌دهنده: "رضا اسلام‌پناه"

در این سخنرانی، رضا اسلام‌پناه نگاه کوتاهی به نگرش کلی مردم و بسیاری از دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات نسبت به Copywriting و Copywriter داشته و در رابطه با تاثیر کلام و تصویر و همچنین چگونگی کارکرد، تولید، درک و پردازش مغز انسان در مواجهه با آنها می‌پردازد.

در قسمت دیگری از این سخنرانی به آگهی‌های بدون متنی که در شناسنامه آن‌ها نام Copywriter دیده می‌شود اشاره‌ شده و توضیحاتی در باب چگونگی تولید پیام و همنشینی تصویر و کلام در فرآیند انتقال پیام ارائه می‌شود.

در پایان این سخنرانی، پس از جمع‌بندی صحبت‌ها، جایگاه و مسئولیت Copywriter در تیم خلاقیت توضیح داده خواهد شد.

 

 

سخنرانی هشتم

 

موضوع: "علت، اشتراک، اثر" | ارائه‌دهنده: "علیرضا اردوبادی"

 

در این سخنرانی علیرضا اردوبادی، از نحوه اثرگذاری و همچنین تاثیر انتخاب واژگان در کلام صحبت می‌کند. در حقیقت مهم ترین موضوعی که در رفتارهای حرفه‌ای ما موجب اعتمادسازی می‌شود، اعمال ما نیست، بلکه "دلیل" انجام اعمال است. در این برنامه بر روی مقوله "دلیل مشترک" صحبت می‌شود.

 

سخنرانی نهم

 

موضوع: "تبلیغات در دنیای امروز" | ارائه‌دهنده: "شهرزاد اسفرجانی"

در این سخنرانی، شهرزاد اسفرجانی به تشریح و روشن‌سازی پاسخ سوال زیر خواهد پرداخت:

چرا تبلیغات آنلاین در آینده نزدیک اولین خواهد بود و این واقعیت چه تاثیری در زندگی طراحان دارد؟

 

زمان برگزاری
پنجشنبه 9 اسفند 97
10:00 - 13:30
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، خیابان شهرداری، سینما آستارا
ارائه دهندگان این رویداد
صفا صیرفی
صفا صیرفی
متخصص در حوزه‌های "مدیریت" و "برنامه‌ریزی رسانه"
مشاهده رزومه
مورات یاووز
مورات یاووز
متخصص حوزه ارتباطات و بازاریابی
مشاهده رزومه
پژمان فخاریان
پژمان فخاریان
نویسنده و کارگردان فیلم‌های تبلیغاتی. مدیرخلاقیت. پژوهشگر تاریخ تبلیغات
مشاهده رزومه
سام نفیسی
سام نفیسی
متخصص در حوزه‌های ارتباطات بازاریابی، ارتباطات استراتژیک، توسعه‌ برند و توسعه‌ کسب و کار
مشاهده رزومه
میترا شاهسوند
میترا شاهسوند
مدیر طراحی برند
مشاهده رزومه
مسعود سعیدی
مسعود سعیدی
مشاور بازاریابی و برند
مشاهده رزومه
رضا اسلام‌پناه
رضا اسلام‌پناه
Copywriter
مشاهده رزومه
علیرضا اردوبادی
علیرضا اردوبادی
• موسس مدرسه اینورس | Visionary Entrepreneur, Strategic Coach, Founder of INVERSE School
مشاهده رزومه
شهرزاد اسفرجانی
شهرزاد اسفرجانی
مشاور خلاق ارتباطات و تبلیغات
مشاهده رزومه

انتخاب جایگاه

قابل خرید انتخاب موقت شما در حال خرید توسط دیگران فروخته شده غیرقابل فروش

ظرفیت تکمیل!

ظرفیت خرید جایگاه پر شده است، جهت مطلع شدن از اضافه شدن ظرفیت جایگاه ها یا برگزاری مجدد این کارگاه، نام خود را با زدن بر روی کلید "رزرو کارگاه" در لیست رزرو قرار دهید.