پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ژوژمان پایان دوره «چاپ سیلک»

ژوژمان پایان دوره «چاپ سیلک»

شنبه 24 فروردین 98

آموزش برخی از مهارت‌ها بصورت تئوری صرف ناممکن است. از همین رو در مدرسه اینورس، آشنایی مستقیم هنرجو با فرایند عملی را یک ضرورت می‌دانیم. هنرجو از ابتدای فرایند آموزش درگیر خلق اثر خواهد شد و بدین شکل مبانی تئوری دوره را در عمل نیز آموزش خواهد دید. این رویه به هنرجو این امکان را خواهد داد که در پایان دوره، تمامی آموخته‌های خود را در آثار خلق شده‌اش به نمایش بگذارد.


در همین راستا، برای ارائه و ارزیابی آثار هنرجویان دوره «چاپ سیلک»، در تاریخ 30 فروردین ژوژمانی برگزار می‌گردد. ژوژمان مورد نظر در مدرسه فشن اینورس و از ساعت 17 تا 20 دایر خواهد بود. 



چاپ سیلک یا سیلک اسکرین شیوه‌ای از چاپ بر روی سطوح مختلف است که در فرایند چاپ، هر رنگ بصورت تفکیک شده بر روی سطح مورد نظر چاپ می‌گردد. هنرجویان این دوره پس از آشنایی اولیه با چاپ به صورت تئوری، با شیوه چاپ سیلک بصورت عملی و مرحله به مرحله آشنا شده و توانسته‌اند در انتهای دوره مهارت‌های خود را در یک تیشرت چاپ شده به نمایش بگذارند. تیشرت‌های مورد نظر با تکنیک‌های مختلف چاپ سیلک، به چاپ رسیده است. همچنین هنرجویان نمونه کارهای مختلفی از چاپ سیلک بر روی کاغذ، چوب، پارچه و غیره را نیز در کنار تیشرت به نمایش خواهند گذاشت.    



بدینوسیله از شما دعوت می‌کنیم که برای بازدید از مجموعه کارهای تولید شده هنرجویان این دوره و ارزیابی این آثار جمعه 30 فروردین ماه در مدرسه فشن اینورس حضور پیدا کنید.




ورود به این رویداد برای عموم علاقمندان آزاد است.


آدرس: میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان نازآفرین، پلاک 12، طبقه دوم