پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش گردهمایی مدرسان مدرسه اینورس

گزارش گردهمایی مدرسان مدرسه اینورس

چهارشنبه 16 بهمن 98

دورهمی دیدار با مدرسان مدرسه اینورس، ۱۴ بهمن در هتل همای تهران برگزار شد. در این رویداد مدرسان و برخی از همکاران مدرسه اینورس حضور داشتند. در ابتدای این دورهمی، مهسا علیرضایی مدیر آموزش مدرسه اینورس به میهمانان خیر مقدم گفت.



پس از آن عرفان آزرم‌سا مسئول برگزاری رویدادها، در خصوص انواع رویدادها و برنامه‌های پیش‌روی مدرسه اینورس صحبت کرد. 



در سال آینده مدرسه اینورس، علاوه بر کارگاه‌، مسابقه، دورهمی، معارفه، قرعه‌کشی، نمایشگاه و ژوژمان، رویدادهای دیگری مانند Boot Camp و Job Fair برگزار می‌کند. در این بخش علاوه بر انواع رویدادها در خصوص چهارمین رویداد سالانه هفته هنرهای دیجیتال IDAW2020 نیز صحبت شد. 



در ادامه علی نمازی مسئول مدرسه آنلاین اینورس در خصوص دوره‌های در حال تولید آنلاین، میانگین ساعت ضبط دوره‌ها و ارزش تولید شده آن برای مدرسان توضیحاتی را ارائه کرد. 



شایان خلیل‌بیگی که یکی از همکاران بخش آتلیه و همچنین مدرس مدرسه اینورس است، دپارتمان‌ها و همکاران هر دپارتمان که تعداد آنها به ۳۰ نفر می‌رسد را برای حضار معرفی کرد. 



در بخش پایانی علیرضا اردوبادی در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای سال ۹۸ و برنامه‌های آتی مدرسه اینورس صحبت کرد. 



اولین بخش صحبت‌های او درباره سیستماتیک شدن روندها و فرآیندهای کاری مجموعه اینورس با بهره‌گیری از نرم‌افزار Monday بود که شامل دوره‌ها، رشته‌ها، رویدادها، تولید محتوا و مدیریت فرآیندها است. 



بعد از آن از مجهز کردن آزمایشی یک کلاس مدرسه اینورس به تکنولوژی Citrix در آینده‌ای نزدیک خبر داد. این تکنولوژی تحولی جدید در زمینه تأمین زیرساخت آموزشی و همگام با متدهای روز دنیاست. 



در نهایت از مدل آموزشی نوآورانه مدرسه اینورس که با مدل آموزشی فعلی مدرسه اینورس کاملاً متفاوت است و مفاهیم جدیدی از آموزش و تجربه کار در پروژه‌های واقعی دارد را رونمایی کرد.  




در ادامه تصاویری از این رویداد را مشاهده می‌نمایید. 





گردهمایی دیدار با مدرسان مدرسه اینورس، با هدف مرور دستاوردهای سال جاری و همگرایی هرچه بیش‌تر در مسیر رسیدن به اهداف سال آتی برگزار شد.