پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
بازگشت وب‌سایت مدرسه اینورس پس از بروزرسانی امنیتی

بازگشت وب‌سایت مدرسه اینورس پس از بروزرسانی امنیتی

پنجشنبه 20 شهریور 99

وب‌سایت مدرسه اینورس پس از انجام به‌روزرسانی و ارتقای شرایط ایمنی مجدداً در دسترس قرار گرفته است. بنابراین از امروز، مانند گذشته می‌توانید از تمامی خدمات آنلاین مدرسه اینورس بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که برای افزایش سطح امنیت وب‌سایت، فرایند ورود دو مرحله‌ای در نظر گرفته شده و هنگام ورود به وب‌سایت علاوه بر وارد کردن User و Password، می‌بایست کد ارسال شده به ایمیل‌تان را نیز وارد نمایید. 


مدیر و تمامی همکاران مدرسه اینورس از شکیبایی شما، کمال تشکر را داشته و طرح ویژه‌ای را برای جبران این وقفه در نظر گرفته‌اند. 


در این طرح ویژه در حساب کاربری تمامی هنرجویان مدرسه آنلاین اینورس، 50هزار تومان اعتبار به عنوان هدیه منظور شده است. علاوه بر این کد تخفیف 200هزار تومانی، برای همه افرادی که قصد ثبت‌نام در دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس را دارند تا دوشنبه شب آینده (24شهریور) فعال خواهد بود. در این طرح، امکان استفاده همزمان از هدیه و کد تخفیف نیز وجود دارد. علاوه بر این، کد تخفیف فعلی چندبارمصرف بوده و می‌توانید برای خرید چندین دوره، بصورت نامحدود از آن استفاده نمایید.


با توجه به وقفه 17 روزه در دسترسی به سایت و از دست رفتن زمان برای ارسال تمرین و دریافت مدرک، 60 روز زمان اضافه‌تر از امروز برای ارسال تمرین، گرفتن بازخورد (Feedback) و دریافت مدرک به همه دوره‌های خریداری شده اختصاص می‌یابد.


برای استفاده از تخفیف 200هزار تومانی، تنها لازم است تا پایان روز دوشنبه 24 شهریور در هنگام خرید، کد تخفیف up2020 را در محل درج کد تخفیف وارد کرده و از تخفیف 200هزار تومانی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت مدرسه آنلاین اینورس با استفاده از این طرح، اقدام به خرید دوره‌های مورد نظر خود کنید.


ورود به وب‌سایت مدرسه آنلاین اینورس 


از اینکه در این مدت با صبوری خود، ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم.