پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
هدیه نوروزی مدرسه اینورس

هدیه نوروزی مدرسه اینورس

دوشنبه 26 اسفند 98

طبق وعده، هدیه نوروزی مدرسه اینورس در چند روز گذشته برای هنرجویان و دوستان مدرسه اینورس ارسال شد. برخی از هدایای نوروزی اکنون به دست هنرجویان رسیده و برخی نیز به زودی به دست آنان می‌رسد. هدایای نوروزی مدرسه اینورس، شامل کارت تبریک نوروزی و همچنین کارت هدیه دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس می‌باشد. هر کدام از هنرجویان در پاکت هدیه خود، شانس دریافت کارت هدیه دوره‌های آنلاین به ارزش 100 الی 200 هزار تومان را دارند. 




کارت تبریک نوروزی مدرسه اینورس نیز از دو بخش تشکیل شده است. بخش جیبی شکل آن، چشمی را نشان می‌دهد که بر اثر شکست‌ها زخمی کاری برداشته و از وجود آن زخم درد می‌کشد. ‌این زخم نشان‌دهنده شکست‌ها و ضعف‌های انسان در زندگی است. هر شکستی که در زندگی خود می‌خوریم، ناشی از کاستی‌ها و ضعف‌های ماست و همین‌طور هر شکست باعث می‌شود، یکی از نقاط ضعف خود را بشناسیم. پس می‌توانیم شکست‌ها را به فال نیک گرفته و به آنان به دیده پیشرفت بنگریم. اما چطور باید این شکست‌ها را به فال نیک گرفت و این زخم‌ها را تسکین داد؟



 با این هدف، بخش دوم کارت تبریک نوروزی مدرسه اینورس را طراحی کردیم. بخش دوم کارت، یک کارت طلایی است. با وارد کردن این کارت طلایی به درون جیب، زخم چشم از دید پنهان شده و بندی از جنس طلا بر چشم نمایان می‌شود. ایده کارت نوروزی مدرسه اینورس از عقیده‌ای ژاپنی به نام Kintsugi اقتباس شده است. ژاپنی‌ها، بر این باورند که اشیای شکسته ارزش و حرمت خاصی دارد، بنابراین آن‌ها را با پودر طلا بند زده و نگه می‌دارند. این بند طلایی، اشیاء را باارزش‌تر و زیبا‌تر می‌کند. مدرسه اینورس با وام‌گیری این فلسفه و سنت دیرینه ژاپنی معتقد است: با اینکه سالی سخت بر همه ما گذشته و دردها و زخم‌هایی گوناگون از این سال همراه خود داریم، نباید سرخورده شده و سال جدید را با ناامیدی آغاز کنیم. هر یک از این زخم‌ها می‌تواند در آینده ما به مانند بندی طلایی بدرخشد.



مدرسه اینورس، امسال علاوه بر کارت تبریک نوروزی، با هدف در دسترس قرار دادن هرچه آسان‌تر دوره‌های مدرسه آنلاین، کارت هدیه این دوره‌ها را به عنوان بخشی از هدیه نوروزی برای همراهان و هنرجویان ارسال کرد. این کارت‌ها مبالغ گوناگونی دارند که به صورت تصادفی و با چاشنی شانس برای هنرجویان ارسال شده‌اند. هنرجویان می‌توانند تا پایان اردیبهشت سال 99، از موجودی آن استفاده کرده و در خرید دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس تخفیف بگیرند.




عید نوروز امسال، با توجه به ضرورت قرنطینه خانگی برای پیشگیری از ویروس کرونا بهترین فرصت است تا با بهره‌گیری از کارت هدیه مدرسه آنلاین اینورس، مهارتی نو آموخته و در کسب و کار خود پیشرفت کنید.



ورود به سایت مدرسه آنلاین اینورس