پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ژوژمان پایان دوره "طراحی و دوخت کیف‌های دست دوز"

ژوژمان پایان دوره "طراحی و دوخت کیف‌های دست دوز"

یکشنبه 18 فروردین 98

یکی از ویژگی‌های اینورس، فاصله‌گرفتن از آموزش تئوری صرف و اختصاص‌دادن توجهی ویژه به مهارت‌های عملی در کنار مباحث تئوری است. از همین رو، مدرسه اینورس در انتهای برخی از دوره‌های خود، با هدف نمایش‌دادن میزان پیشرفت هنرجویان، ژوژمانی از نمونه‌کارهای تولید ‌شده در طول دوره را برگزار می‌کند.

هم‌اکنون هنرجویان پس از سپری کردن دوره سه ماهه "طراحی و دوخت کیف‌های دست‌دوز"، با اصول طراحی کیف‌های دست‌دوز آشنا شده‌ و خروجی کلاسی خود را جهت ارائه بصورت ژوژمان آماده کرده‌اند.

در این ارائه هریک از هنرجویان، مجموعه کاملی از انواع مدل‌های کیف، از جمله کیف پول، کیف دوشی، کیف زنانه، کیف مجلسی، کوله پشتی، کیف مدارک، کیف دیپلمات و کیف صندوقی مغزی دوزی شده را به نمایش می‌گذارند. متریال استفاده شده در ساخت این کیف‌ها، چرم و یا ترکیبی از چرم و پارچه است.
 
بدینوسیله از شما دعوت می‌کنیم که برای بازدید از مجموعه کارهای تولید شده هنرجویان، در روز جمعه، 23 فروردین، از ساعت 17 الی 20 در محل مدرسه فشن اینورس حضور پیدا کنید. با شرکت‌کردن در این ژوژمان، علاوه بر شناخت بیشتر نسبت به سطح کیفی آموزش و خروجی دوره، امکان گفت‌و‌گو بصورت مستقیم با هنرجویان و مدرسین این دوره را نیز خواهید داشت. 

ورود به این رویداد برای عموم علاقمندان آزاد است.


آدرس: میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان نازآفرین، پلاک 13، طبقه دوم