پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان ترم یک رشته تصویرسازی

گزارش ژوژمان ترم یک رشته تصویرسازی

چهارشنبه 24 مهر 98

ژوژمان ترم یک رشته تصویرسازی، یک‌شنبه 21 مهرماه، در مدرسه هنر و دیزاین اینورس، با حضور علیرضا اردوبادی (موسس مدرسه اینورس)، مهسا علیرضایی (مدیر آموزش)، نگار متولی (منتور رشته) و سعید غنی‌زاده، شیلا کلامیان، مسعود مجاوری آگاه (مدرسان ترم یک) و هنرجویان این رشته برگزار شد. در این ژوژمان هنرجویان آثار خود را در برابر دید مدرسان و دیگر بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.



ترم یک رشته تصویرسازی در مدت زمان سه ماه و با گذراندن سه دوره طراحی تخصصی، تاریخچه تصویرسازی و مبانی فرم و رنگ و ترکیب‌بندی به مرحله پایانی و ارائه ژوژمان خود رسید.



علیرضا اردوبادی در حاشیه این ژوژمان و پس از تماشای آثار هنرجویان، تنوع دید و رویکرد هنرجویان رشته تصویرسازی را مورد ستایش قرار داد. او ابراز امیدواری کرد: "با توجه به پیشینه و رویکرد ذهنی هنرجویان این رشته، در آینده و پس از فارغ‌التحصیلی آن‌ها، شاهد حضور آنان در زمینه‌های کاری متفاوتی خواهیم بود."



نگار متولی در خصوص عملکرد هنرجویان در این ژوژمان گفت: "براساس مواد درسی گذرانده شده در این دوره و وضعیت علمی هنرجویان در زمان ورود، پیشرفت چشمگیری در آنان مشاهده شده است، اما برای موفقیت در این رشته لازم است در ادامه راه هم به تلاش خود ادامه دهند."



سعید غنی‌زاده مدرس دوره طراحی تخصصی رشته تصویرسازی، پس از داوری آثار هنرجویان گفت: "به عنوان ترم یک پیشرفت هنرجویان بسیار جالب‌توجه بوده است. آثار آنان نشان می‌دهد که ارتباط موثری با دروس برقرار کرده‌اند." او در خصوص دوره طراحی تخصصی نیز گفت: "برخی از هنرجویان در این دوره زمینه زیادی نداشتند و طراحی تخصصی از جمله دوره‌هایی است که برای رشد نیاز به زمان بیش‌تری دارد. امیدوارم با تلاش بچه‌ها در ترم‌های بعد این نقاط ضعف به خوبی برطرف شوند."




هنرجویی که بالاترین نمره را در این ژوژمان به خود اختصاص داده بود، نظر خود در رابطه با رشته را این‌گونه بیان کرد: "من در هنرستان و دانشگاه رشته گرافیک خواندم. بعضی از بخش‌های درس مبانی، در هنرستان و دانشگاه با ما کار شده بود، اما 80% تکنیک‌ها و ترکیب‌بندی‌ها در دوره مبانی مدرسه اینورس برای من جدید بود. خلاقیت ما در این کلاس بسیار بالاتر رفت."



هنرجویان رشته تصویرسازی خود را برای ترم دوم این رشته آماده خواهند کرد. برای اطلاع بیش‌تر از رشته تصویرسازی مدرسه اینورس به صفحه رشته در وب‌سایت اینورس مراجعه نمایید.


رشته تصویرسازی