پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
نرم‌افزار انیمیشن‌سازی دوبعدی Moho در اختیار Lost Marble قرار می‌گیرد

نرم‌افزار انیمیشن‌سازی دوبعدی Moho در اختیار Lost Marble قرار می‌گیرد

دوشنبه 29 دی 99

نرم‌افزار انیمیشن‌سازی دوبعدی Moho در ساخت فیلم‌های بی‌نظیری مانند Wolfwalkers و The Breadwinner بکار رفته و حالا نیز در اختیار Lost Marble قرار گرفته است.


کمپانی Lost Marble LLC توسط Mike Clifton تاسیس شده که خالق اصلی Moho است. دیگر موسس این مجموعه نیز Victor Parades بوده که سرپرست Cartoon Saloon و مدیر محصول سابق Moho است.


Lost Marble توسط استودیوی Cartoon Saloon پشتیبانی می‌شود که چند نامزدی اسکار را در کارنامه‌ی خود دارد. این کمپانی قبلا برای ساخت بسیاری از آثار خود مانند Wolfwalkers، از این نرم‌افزار استفاده کرده است.


Nora Twomey، کارگردان مشترک Secret of Kells و کارگردان The Breadwinner، می‌گوید: «Moho ابزاری حیاتی برای ساخته‌های کلیدی ما در Cartoon Saloon بوده است. The Breadwinner که نامزد گلدن گلوب و اسکار شده، به شدت بر Moho متکی بود تا در کنار انیمیشن‌های با دست کشیده‌ شده به صورت یکپارچه درآید. Moho نرم‌افزاری همه‌کاره و در طی این سال‌ها انتخاب بسیاری از هنرمندان کلیدی ما بوده است.»


Clifton می‌گوید که این نرم‌افزار به بسیاری از هنرمندان کمک کرده تا بتوانند داستان‌های انیمیشنی خود را تعریف کنند. او برای فرصتی که برای ادامه‌ی توسعه‌ی این نرم‌افزار در اختیارش قرار گرفته بسیار سپاس‌گزار است و آینده‌ی روشنی را برای کمپانی Lost Marbleپیش‌بینی می‌کند.