پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
فرصت ویژه مدرسه اینورس برای استارت‌آپ‌ها

فرصت ویژه مدرسه اینورس برای استارت‌آپ‌ها

شنبه 20 دی 99

مدرسه اینورس برای هنرجویان هر یک از رشته‌ها در ترم آخر، یک پروژه پایانی تعریف می‌کند تا هنرجویان ضمن قرار گرفتن در فضای واقعی کار، بتوانند با آمادگی بیشتری وارد بازار کار شوند. از طرفی مدرسه اینورس در دوره تازه فعالیت‌های خود نگاه خود را بیش از پیش متوجه بازار کار کرده و می‌خواهد پیوندی تازه و عمیق میان فضای آموزشی و بازار کار ایجاد کند. 


در همین راستا مدرسه اینورس در نظر دارد به صورت رایگان با استارت‌آپ‌های مستقل همکاری کند و پروژه هویت بصری مربوط به برند آن‌ها را برعهده بگیرد. در این طرح، پروژه هویت بصری هر یک از استارت‌آپ‌ها به یکی از هنرجویان ترم پایانی رشته گرافیک به عنوان پروژه پایانی، داده می‌شود و هنرجو پس از اتمام پروژه، آن را در اختیار استارت‌آپ مربوطه قرار می‌دهد.


شرایط شرکت در این طرح: 

1/ به دلیل حمایت مدرسه اینورس از کسب‌وکارهای خصوصی و مستقل، استارت‌آپ‌هایی قادر به شرکت در این طرح خواهند بود که وابستگی به نهادها و سازمان‌های دولتی نداشته باشند.


2/ استارت‌آپ‌ها باید Business Plan داشته و به مرحله ارائه نمونه اولیه رسیده باشند. 


*استارت‌آپ‌های مستقل در حوزه‌های کاری مختلف، برای استفاده کردن از این فرصت می‌توانند اطلاعات مورد نیاز زیر را به آدرس [email protected] ارسال کنند:  


{نام استارت‌آپ‌/ حوزه فعالیت/ سال راه‌اندازی/ تعداد نیروها همراه با ذکر تخصص/ وضعیت سرمایه‌گذاری/ ایده اصلی/ بازار هدف/ روش درآمدزایی/ آدرس سایت یا شبکه‌های مجازی/ مزیت رقابتی}


استارتاپ‌ها تا 30 دی ماه فرصت دارند تا از این طرح مدرسه اینورس استفاده و درخواست خود را ارسال کنند؛ مدرسه اینورس پس از بررسی درخواست‌ها، با واجدین شرایط تماس خواهد گرفت.