پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
شروع ثبت‌نام هفته هنرهای دیجیتال اینورس

شروع ثبت‌نام هفته هنرهای دیجیتال اینورس

شنبه 28 اردیبهشت 98

سفر آغاز شد


ما مدت‌هاست که برای اجرای باکیفیت این رویداد تلاش کرده‌ایم و از برگزاری‌اش شوق داریم، چون در پاسخ به ارزش‌های اینورس شکل گرفته است. ارزش‌هایی چون توانمندکردن کسانی که می‌خواهند در مسیرشان حرفه‌ای باشند و یا روشن‌کردن مسیر کسانی که هنوز راهشان را انتخاب نکرده‌اند.


چیزهای زیادی برای کشف‌کردن هست


ارائه‌دهندگان هفته هنرهای دیجیتال اینورس، بهترین‌های هر حوزه هستند. شما در این هفته از تجربیات دست‌اول آن‌ها می‌شنوید و مسیری را که تا به اینجا طی کرده‌اند، می‌بینید. همچنین با موضوعات جدید و به‌روزی در هر حوزه آشنا می‌شوید، همراه آن‌ها جزئیات انجام یک پروژه را می‌بینید و واقعیت فضای کار حرفه‌ای در این حوزه‌ها را لمس می‌کنید.


ما تلاش کرده‌ایم مسیری طراحی کنیم تا شما ببینید چه راهی را می‌خواهید انتخاب کنید یا در مسیرتان چه‌طور به قله‌ها برسید. اگر می‌خواهید از جزئیات این مسیر بدانید، به صفحه اختصاصی هفته هنرهای دیجیتال اینورس مراجعه کنید.












چمدانتان را ببندید


ثبت‌نام برای «هفته هنرهای دیجیتال اینورس» شروع شده است. این رویداد با مشارکت مجموعه فرهنگی بشرا، از 14 تا 21 تیرماه در سینما آستارا برگزار می‌شود.


ما برایتان تخفیف‌هایی هم در نظر گرفته‌ایم. فقط توجه کنید که فرصت ثبت‌نام تا پایان خردادماه است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی «هفته هنرهای دیجیتال اینورس» برای ثبت‌نام اقدام کنید.


آماده‌اید تا در این سفر همراه ما باشید و برای آینده حرفه‌ای‌تان گام‌هایی محکم بردارید؟



ثبت‌نام در هفته هنرهای دیجیتال اینورس