پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش معارفه رشته «طراحی گرافیک»

گزارش معارفه رشته «طراحی گرافیک»

سه شنبه 12 شهریور 98

معارفه رشته «طراحی گرافیک» روز پنجشنبه 7 شهریور با حضور علیرضا اردوبادی (موسس مدرسه اینورس)، مهسا علیرضایی (مدیر آموزش) و خشایار تیموری (منتور رشته) برگزار شد.



 
در ابتدا علیرضا اردوبادی ارائه خود را درباره تفاوت هنر و دیزاین آغاز کرد. وی دیزاین را فرایندی توصیف کرد که نسبت به نیاز یک کسب و کار شکل می‌گیرد. این فرایند با سفارش توسط مشتری (Client Brief) شروع می‌شود و سپس با خلاقیت به یک اثر تصویری تبدیل می‌شود تا بتواند برای کسب و کار مشتری سودمند باشد. در نتیجه بر خلاف هنرمند، رسالت گرافیک دیزاینر خدمت کردن به بیزینس‌های گوناگون است.



در همین راستا علیرضا اردوبادی گفت: "گرافیک دیزاین رشته ایست که ابزار آن هنر و نحوه تفکر در آن مهندسی است. در این رشته بدلیل سر و کار داشتن با بیزینس‌های گوناگون می‌بایست در مورد موضاعات مختلف دائماً تحقیق و مطالعه کرد."



بعد از آن خشایار تیموری کلیاتی درباره دروس هر ترم را بیان و در ادامه مدرسین رشته را معرفی کرد. برای آشنایی با دروس این رشته می‌توانید به صفحه «رشته طراحی گرافیک» مراجعه کنید. در انتها نیز مهسا علیرضایی روند پذیرش در رشته را از طریق سایت را توضیح داد.



رشته «طراحی گرافیک» در شش ترم سه ماهه برگزار خواهد شد. هر ترم شامل سه عنوان درسی و کل ساعات آموزشی این رشته 648 ساعت خواهد بود. در حین هر ترم برای آشنایی و آموزش بیشتر هنرجوها در حیطه‌های مختلف این رشته، ورکشاپ‌‎های مستقلی نیز برگزار خواهد شد. همچنین برای آموزش و تقویت مهارت «ارائه کردن»، در انتهای هر ترم یک ژوژمان و در انتهای رشته نمایشگاهی برای ارائه پروژه نهایی در نظر گرفته شده است. 



می‌توانید ویدئوی کامل معارفه رشته طراحی گرافیک را در IGTV اینستاگرام مدرسه اینورس را در لینک زیر مشاهده کنید.


ویدئوی معارفه رشته طراحی گرافیک


برای پذیرش و ثبت‌نام در رشته «طراحی گرافیک» به صفحه اختصاصی این رشته در سایت مدرسه اینورس مراجعه کنید.


صفحه رشته طراحی گرافیک