پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
شروع ثبت‌نام دوره‌های بهاری مدرسه اینورس

شروع ثبت‌نام دوره‌های بهاری مدرسه اینورس

شنبه 12 بهمن 98

همزمان با به پایان رسیدن طراحی‌ها و تدارکات لازم برای برگزاری هرچه بهتر دوره‌های بهار 99 مدرسه اینورس، ثبت‌نام برای این دوره‌ها نیز آغاز شده است. همانند همیشه دوره‌های در نظر گرفته شده با توجه به نیازها و خلأهای موجود در بازار کار و همچنین مهارت‌های جدیدی که نیاز به تربیت نیروی متخصص دارد طراحی شده است؛ همچنین دوره‌ها با بالاترین کیفیت طراحی شده و طرح درس بعضی از آن‌ها نیز به‌روزرسانی شده است. شروع سال جدید می‌تواند بهترین فرصت برای شروعی قدرتمندتر و حرکتی جدی‌تر به سوی اهداف باشد. بهار امسال می‌تواند سکوی پرتابی به سوی آینده‌ای‌ روشن باشد. بهار را همراه با مدرسه اینورس باشید.



اطلاعات دوره‌های در حال ثبت‌نام بهار، در لینک‌ زیر قابل مشاهده است. می‌توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیش‌تر با شماره‌های 02122702717 و 02122702718 تماس بگیرید.



لازم به ذکر است ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. همچنین پس از تکمیل ظرفیت یک دوره به هیچ عنوان امکان پیوستن به آن و افزایش ظرفیت وجود ندارد.



در صورت تکمیل بودن ظرفیت بعضی از دوره‌ها، با فشردن دکمه رزرو دوره، به محض باز شدن دوره جدید، اطلاعات دوره برای شما ارسال می‌شود. همچنین شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت مدرسه آنلاین اینورس در دوره‌های مشابه نیز شرکت کنید.



امیدواریم با ثبت‌نام به‌موقع، در ترم بهار همراه با دیگر هنرجویان مدرسه اینورس در مسیر رشد و یادگیری گام بردارید.



برای مشاهده لیست دوره‌ها و ثبت‌نام می‌توانید روی لینک‌های زیر کلیک کنید.


ثبت نام دوره‌های بهاری مدرسه هنر و دیزاین اینورس