پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش معارفه رشته تصویرسازی مدرسه اینورس

گزارش معارفه رشته تصویرسازی مدرسه اینورس

یکشنبه 12 اسفند 97

معارفه رشته تصویرسازی مدرسه اینورس، روز پنجشنبه، 9 اسفند، در محل مدرسه اینورس برگزار شد. این برنامه با هدف آشناسازی علاقمندان این حوزه با رشته جدید تصویرسازی مدرسه اینورس برقرار گردید.

 

در ابتدای این رویداد، علیرضا اردوبادی، موسس مدرسه اینورس به سابقه طولانی و مستمر اینورس در ارائه دوره‌های مستقل و گوناگون مرتبط با تصویرسازی اشاره کرد و گفت: "تاکنون دوره‌های کوتاه‌مدت بسیار زیاد و مفیدی را در رابطه با نقاشی دیجیتال و تصویرسازی برگزار کرده‌ایم. اینکه هم‌اکنون این موضوع را به یک رشته تبدیل کرده‌ایم، برای من به شخصه بسیار خوشحال‌کننده است. با ارائه این رشته می‌توانیم آن را جدی‌تر و به شکلی کامل‌تر پیش ببریم. با توجه به آنکه بازار کار این تخصص هم‌اکنون بسیار بزرگ و فوق‌العاده شده است، تصمیم گرفتیم که با ارائه این رشته، نیروی مورد نیاز بازار فعلی را آموزش و پرورش دهیم."

 

 

علیرضا اردوبادی پس از آن، ماهیت "رشته" در مدرسه اینورس را برای شرکت‌کنندگان شرح داد و نقش منتور در رشته را مشخص ساخت. وی در ادامه افزود: "با توجه به شرایط اجتماعی ایران و به علت آنکه بصورت معمول، افراد بیشتر از دو سال و بصورت پیوسته بر روی یک موضوع خاص متمرکز نمی‌مانند، در تدوین این رشته تلاش کردیم که آن را تا حد امکان بسیار کوتاه اما جامع طراحی کنیم."

 

در بخش دیگری از این معارفه، نگار متولی، منتور این رشته، تفاوت تخصص‌های طراحی‌گرافیک، نقاشی و تصویرسازی را مشخص ساخت و عنوان کرد: "در این رشته قصد داریم که استعداد‌های بالقوه هنرجویان را بالفعل کنیم. هر هنرجو را در مسیر علاقمندی‌اش هدایت کرده و او را به نقطه‌ای مناسب برسانیم."

 

 

وی افزود: "این رشته، همانند رشته‌های دیگر مدرسه اینورس، کاملا بر اساس نیازمندی‌های بازار طراحی شده است. در مرحله اول، این نیازسنجی بر روی بازار ایران متمرکز شد و در مرحله دوم نیازهای بازار خارج از ایران نیز مورد توجه قرار گرفت. در این رشته سعی داریم که مهارت‌های هنرجو را در چندین گرایش تصویرسازی بالا ببریم تا درصورتی که هنرجو در آینده، با رکود در گرایش اصلی خود روبرو شد، متوقف نشود و از مهارت‌های دیگر خود برای ادامه‌دادن مسیرش استفاده کنند."

 

در انتهای این معارفه مهسا علیرضایی، مدیر آموزش مدرسه اینورس و نگار متولی، منتور این رشته، به شرح مورد به مورد عناوین درسی هر ترم این رشته پرداختند.

 

 

برای مشاهده ویدئو کامل این رویداد به IGTV  صفحه مدرسه اینورس در اینستاگرام مراجعه نمایید.

 

درصورتی که مایل به شرکت‌کردن در جلسه مصاحبه حضوری این رشته هستید، برای رزرو زمان مصاحبه با مدرسه اینورس به شماره 22702717-021 تماس بگیرید.