پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش کارگاه 2 روزه «چگونه مانند یک طراح بازی Free to play فکر کنیم؟»

گزارش کارگاه 2 روزه «چگونه مانند یک طراح بازی Free to play فکر کنیم؟»

یکشنبه 20 بهمن 98

کارگاه 2روزه «چگونه مانند یک طراح بازی Free to play فکر کنیم؟» در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 17 و 18 بهمن، با حضور محمد امینی و شایان امیری برگزار شد. 



در ابتدای این کارگاه ارائه‌دهندگان خود را معرفی کرده و مختصری درباره تجربیات کاری و پیشینه خود صحبت کردند. پس از آن شرکت‌کنندگان کارگاه، زمینه فعالیت و دلیل حضورشان در این کارگاه را توضیح دادند. این کار کمک کرد تا موضوعات کارگاه وابسته به تخصص و پیشینه شرکت‌کنندگان طبقه‌بندی و طراحی شود.



در این کارگاه 2روزه، جوانب مختلف طراحی یک بازی با جزئیات کامل مورد نظر قرار گرفت. در ادامه، مهم‌ترین خصوصیات بازی‌های Free to play و Premium برای شرکت‌کنندگان کارگاه شرح داده شده و شباهت‌ها و تفاوت‌های آن با اشاره به مثال‌های مختلف توضیح داده شد. 



پس از آن به وظایف و مسئولیت‌های یک طراح بازی Free to Play در مراحل مختلف پروژه به تفصیل پرداخته شد. بحث بعدی، اهمیت Data و نقش آن در فرآیند طراحی بازی Free to Play و طراحی بازی داده‌محور بود.



در یکی از بخش‌های بعدی این کارگاه 2روزه بر ابزارها، مفاهیم و متدهای رایج در فرآیند طراحی بازی‌های Free to Play تمرکز شد و سیر تکاملی طراحی یک بازی مورد نظر قرار گرفت.



شرکت‌کنندگان در این کارگاه 2روزه با اولویت‌ها، طرز تفکر و روش‌های معمول طراحی بازی Free to Play آشنا شده و بر ابزارها، مفاهیم و منابع لازم برای بهبود فرآیند طراحی بازی مسلط شدند. به علاوه با کارکرد داده‌ها و طراحی بازی داده‌محور به خوبی آشنا شدند.



مدرسه اینورس، در آینده نیز، کارگاه‌ها و دوره‌هایی را با همکاری استودیو بازی‌سازی مدریک برگزار خواهد کرد.