پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
آخرین فرصت دریافت مدرک دوره‌های حضوری پیش از زمستان 98

آخرین فرصت دریافت مدرک دوره‌های حضوری پیش از زمستان 98

سه شنبه 22 مهر 99

تمامی هنرجویان دوره‌های حضوری مدرسه اینورس که پیش از زمستان 98 دوره خود را گذرانده‌اند و موفق به دریافت مدرک پایان دوره نشده‌اند، تنها تا 15 آبان فرصت دارند که درخواست خود را به مدرسه اینورس ارائه دهند و مدرک خود را دریافت کنند.


هنرجویانی که قصد دارند قبل از پایان یافتن این مهلت زمانی مدرک پایان دوره خود را دریافت کنند لازم است به آدرس [email protected] ایمیل بزنند و نام و نام خانوادگی، کد ملی و تصویر کارت ملی، نام دوره و شماره تماس خود را ارسال کنند تا درخواست دریافت مدرک برای آنان ثبت شود. 


همچنین اگر برخی هنرجویان درخواست دریافت مدرک به زبان انگلیسی دارند باید علاوه بر مدارک بالا تصویر پاسپورت، شماره پاسپورت و نام و نام خانوادگی خود به زبان انگلیسی را ضمیمه اطلاعات فوق کنند.


بدیهی است زمان اختصاص یافته تا نیمه آبان ماه تمدید نخواهد شد و پس از این زمان امکان دسترسی به مدارک دوره‌ها میسر نخواهد بود.

همچنین هنرجویانی که بعد از زمستان 98 دوره‌های حضوری مدرسه اینورس را گذرانده‌اند به مانند قبل قادر به دریافت مدرک از طریق پنل هنرجویی خود هستند و لازم نیست درخواستی ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره مدرک دوره‌های حضوری بعد از زمستان 98 می‌توانید اطلاعیه تغییر صدور مدرک را در لینک زیر مشاهده کنید:

نحوه درخواست گواهی پایان دوره