پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
NVIDIA RTX جدید متریال‌های واقع‌گرایانه را به کمک هوش مصنوعی اجرا می‌کند

NVIDIA RTX جدید متریال‌های واقع‌گرایانه را به کمک هوش مصنوعی اجرا می‌کند

شنبه 7 تیر 99

انویدیا پلتفرم توسعه RTX خود را با هوش مصنوعی جدید، Ray Tracing و SDKهای شبیه‌سازی ارتقا داده است. به کمک این پیشرفت‌ها، آخرین نسخه Substance Alchemist و  Blenderبه وسیله هوش مصنوعی، ویژگی‌هایی مانند Denoising و Material Creation را معرفی کرده اند که قدرت هوش مصنوعی را به تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان عرضه می‌کند. 



Substance Alchemist برای تولید متریال‌های واقع‌گرایانه از تصاویر واقعی استفاده می‌کند:

ابزار تولید متریال جدید ادوبی در زمینه تبدیل عکس به متریال، آپگریدی در زمینه هوش مصنوعی دریافت کرده است که این امکان را به هنرمندان می‌دهد که از سطوح در دنیای واقعی عکس بگیرند و آن را تبدیل به بافت سه‌بعدی کنند. روشی که بسیار سریع‌تر و آسان‌تر است.

این ویژگی به کمک پردازنده‌‌های گرافیکی RTX انویدیا محقق شده است که با الگوریتم‌های هوش مصنوعی، اَشکال موجود در تصویر را تشخیص داده و به صورت خودکار بافتی با رنگ و ابعاد اصلی تولید می‌کند.


Blender تعامل Viewport با AI Denoising را تسهیل می‌کند:

در نسخه جدید Blender، هوش مصنوعی در Denoising این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از نتایجی که قسمتی از آن‌ها رندر شده، بتوان تصویر نهایی را پیش‌بینی کرد. این باعث می‌شود که کاربران، ایده‌های جدید را به راحتی آزمایش کنند و به سرعت بتوانند نتیجه آن را مشاهده کنند.

ترکیب Ray Tracing و AI Denoising در Viewport امکانات جدیدی را در اختیار هنرمندان قرار داده که آزادی عمل و سرعت بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.