پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
شروع ثبت‌نام دوره‌های تابستان 99 مدرسه اینورس

شروع ثبت‌نام دوره‌های تابستان 99 مدرسه اینورس

شنبه 27 اردیبهشت 99

شروع ثبت‌نام دوره‌های تابستان 99 مدرسه اینورس
ثبت‌نام دوره‌های تابستانی مدرسه اینورس آغاز شده است. برای برگزاری هرچه بهتر این دوره‌ها، به مانند همیشه تمهیدات ویژه‌ای صورت گرفته و دوره‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. در طراحی دوره‌های تابستان ۹۹، آخرین ترندها و مباحث روز بازار کار ایران و جهان لحاظ شده و همچنین طرح درس بعضی از دوره‌ها به‌روز شده است. تابستان امسال می‌توانید با دانش‌اندوزی و کسب مهارت، اندوخته‌ای برای آینده شغلی خود مهیا کنید. تابستان را با مدرسه اینورس همراه باشید.

اطلاعات دوره‌های در حال ثبت‌نام تابستان، در پایین قابل مشاهده است. می‌توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیش‌تر با شماره‌های 02122702717 و 02122702718 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. همچنین پس از تکمیل ظرفیت یک دوره، به هیچ عنوان امکان پیوستن به آن و افزایش ظرفیت وجود ندارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که دوره مدنظر شما تکمیل ظرفیت شده بود، از دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس استفاده نمایید.




تغییر در سیستم آموزشی مدرسه اینورس

مدرسه اینورس در طول ۱۲ سال فعالیت خود همواره بر به‌روزرسانی متدهای آموزشی تاکید داشته و دوره‌های ارائه شده را با به‌کارگیری ترندهای روز بازار کار و آموزش در ایران و جهان طراحی کرده است. اما این‌بار تغییراتی گسترده در سیستم آموزشی مدرسه اینورس در راه است. بنابراین دوره‌های تابستانی مدرسه اینورس، آخرین دوره‌هایی هستند که با مدل آموزشی کنونی در دسترس هستند. مدل آموزشی جدید اینورس نیز در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. 




به‌کارگیری از به‌روزترین پروتکل‌های ایمنی برای مقابله با ویروس کرونا

مدرسه اینورس همواره موضوع ایمنی و سلامتی هنرجویان، مدرسان و پرسنل خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خود در نظر داشته است. در شرایط کنونی و با توجه به نگرانی‌های موجود در خصوص همه‌گیری ویروس کرونا، به‌روزترین پروتکل‌های ایمنی و سلامت در مدرسه اینورس پیاده‌سازی شده و به دقیق‌ترین و جدی‌ترین شکل ممکن بر آن‌ها نظارت می‎‌شود.

- تمامی نقاط تماس مدرسه، بخش‌های مختلف کلاس‌ها و بخش‌های عمومی ساختمان چند مرتبه در روز ضدعفونی می‌شود.

- در بخش‌های مختلف ساختمان مدرسه هنر و دیزاین و همین‌طور مدرسه فشن، مایع ضدعفونی‌کننده در دسترس هنرجویان قرار گرفته است.

- استفاده از ماسک برای تمامی هنرجویان و مراجعه‌کنندگان اجباری بوده و بدون پوشیدن ماسک از حضور افراد به فضای مدرسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

-در هنگام ورود به مدرسه، ضدعفونی کردن دستها با الکل اجباری است.

- زمان استراحت مابین کلاس (Break) توسط آموزشگاه تعیین شده و به نوعی مدیریت می‌شوند که کمترین تراکم جمعیت در فضاهای عمومی اتفاق بیفتد.




برای ثبت‌نام در دوره‌های مدرسه هنر و دیزاین اینورس اینجا کلیک کنید.



برای ثبت‌نام در دوره‌های مدرسه فشن اینورس اینجا کلیک کنید.