پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
تخفیف ویژه 150هزار تومانی، فقط برای 500 نفر!

تخفیف ویژه 150هزار تومانی، فقط برای 500 نفر!

سه شنبه 29 مهر 99

مدرسه اینورس در نظر دارد طرح تخفیفی ویژه‌ای را برای دسترسی آسان‌تر به دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس ارائه دهد. در این طرح ویژه، فرصت بسیار محدودی تنها برای 500 نفر فراهم شده تا از تخفیف 150هزار تومانی تهیه دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس برخوردار شوند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای آینده حرفه‌ای خود و کسب مهارت‌های جدید هستید، این فرصت ویژه و محدود را از دست ندهید. 


کد تخفیف 150for500 برای بهره‌مندی از این طرح محدود در نظر گرفته شده است. تنها 500 نفر اولی که با این کد تخفیف اقدام به تهیه دوره‌های مدرسه آنلاین کنند قادر به برخورداری از تخفیف 150هزار تومانی خواهند بود و پس از آن این کد به صورت اتوماتیک منقضی می‌شود. همچنین هر فرد تنها یک بار می‌‎تواند از تخفیف 150هزار تومانی بهره‌مند شود. بنابراین اگر قصد دارید از این فرصت محدود برخوردار شده و جزو 500 نفری باشید که از این طرح تخفیفی استفاده می‌کند توصیه می‌کنیم با ورود به وب‌سایت مدرسه آنلاین اینورس دوره مورد نظر خود را با استفاده از این کد تخفیف تهیه کنید.


امیدواریم با شناسایی دقیق مسیر حرفه‌ای خود و انتخاب دوره مناسب، جزو 500 نفر اول باشید و از این تخفیف در راستای کسب مهارت‌های جدید استفاده کنید.


ورود به سایت مدرسه آنلاین