پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان دوره «چاپ سیلک روی پارچه»

گزارش ژوژمان دوره «چاپ سیلک روی پارچه»

شنبه 31 فروردین 98

ژوژمان پایان دوره «چاپ سیلک»، 30 فروردین در مدرسه فشن اینورس با حضور علاقه‌مندان، هنرجویان و مدرس دوره -مسعود جزنی- برگزار شد. در این رویداد، هنرجویان آثار خلق شده خود را به نمایش گذاشتند.


بدلیل تمرکز این دوره بر روی چاپ پارچه، عمده آثار شامل چاپ سیلک بر روی تی‌شرت و انواع پارچه بوده است. همچنین در این دوره چاپ سیلک بر روی دیگر متریال‌ها نیز به هنرجویان آموزش داده شده است، بنابراین در کنار آثار پارچه‌ای، آثاری بر دیگر سطوح مانند چوب و کاغذ نیز به معرض دید عموم گذاشته شد. 



فارغ از تنوع طرح، متریال‌های ذکر شده و تکنیک‌‎های چاپ سیلک، گوناگونی متریال‌های رنگی نیز -رنگ پلاستیزول، رنگ پیگمنت، رنگ PVC، رنگ اورینت، رنگ پوفکی- در این آثار به چشم می خورد. هنرجویان در این ژوژمان مهارت خود را در طراحی اختصاصی جهت چاپ سیلک و انجام دقیق پروسه چاپ به نمایش گذاشتند. 



در این دوره هنرجویان فارغ از دانش اولیه خود درباره چاپ سیلک، گام به گام فرایند عملی این چاپ پر مخاطب را آموختند. هنرجویان در ابتدا طراحی جهت چاپ سیلک بوسیله نرم‌افزار را فراگرفتند. سپس تهیه شابلون و عکاسی از آن را به همراه مدرس دوره تجربه کردند. در انتها مراحل آماده سازی و چاپ نهایی به هنرجویان آموزش داده شد. 



لازم به ذکر است که این ژوژمان تا چهارشنبه 4 اردیبهشت بر قرار است. 


جهت آشنایی بیشتر با این دوره اینجا کلیک نمایید.