پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی»

گزارش کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی»

یکشنبه 4 اسفند 98

کارگاه «Photo Manipulation در پروژه‌های تبلیغاتی» در روز جمعه 2 اسفند با حضور علی گل‌احمر در مدرسه اینورس برگزار شد.



در ابتدای کارگاه ارائه‌دهنده خود را معرفی کرده و مختصری از تجربیات کاری و پیشینه خود را برای شرکت‌کنندگان صحبت کرد. پس از آن نیز درباره زمینه فعالیت، دلیل حضور و میزان مهارت در حوزه عکاسی و Photo Manipulation از شرکت‌کنندگان سوال کرد.این کار کمک کرد تا موضوعات کارگاه وابسته به تخصص و پیشینه شرکت‌کنندگان طبقه‌بندی و طراحی شود.




در بخش ابتدایی کارگاه، کار عملی نورپردازی و عکاسی در استودیو آغاز شد. با نمایش نمونه‌کارهای نورپردازی توسط ارائه‌دهنده، اهمیت نورپردازی در عکاسی به منظور Photo Manipulation برای هنرجویان شفاف شد. 



در این بخش، علی گل‌احمر در خصوص انواع تکنیک‌های نورپردازی و خواص آن‌ها صحبت کرد. پس از آن هر Object به صورت تکی مورد عکاسی قرار گرفت. 



ادامه کارگاه با در کنار هم قرار دادن Objectها و کار برای رسیدن به خروجی نهایی پیش رفت. مهم‌ترین مورد این بخش کارگاه، طبیعی بودن Photo Manipulation و واقعی بودن رنگ‌ها بود. رنگ هر Object به صورت تکی و به دقت با همراهی و مشارکت هنرجویان تنظیم شد. .



در این کارگاه هنرجویان اهمیت عکاسی و نورپردازی ‌Objectها در رسیدن به نتایج قابل قبول در Photo Manipulation را آموخته و با انجام تمرین‌های مختلف در این کار کسب مهارت کردند.