پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش معارفه دوره «مدیریت برگزاری رویداد»

گزارش معارفه دوره «مدیریت برگزاری رویداد»

پنجشنبه 5 اردیبهشت 98

معارفه دوره «مدیریت برگزاری رویداد» با حضور سامان خسروانی –مدرس دوره-، مدیر آموزش مدرسه اینورس و علاقه‌مندان در روز پنجشنبه، 29 فروردین برگزار شد. سامان خسروانی -که سابقه همکاری موفقی با برندهایی همچون چای گلستان، هیوندای و کیا موتورز را دارد- توضیحات خود را با اشاره به ضرورت وجود امری به عنوان رویداد آغاز کرد. رویداد به عنوان یکی از ابزارهای مارکتینگ در هویت بخشی به برند –هم هویت بیرونی برند و هم هویت داخلی برند- تاثیر بسزایی دارد. همچنین برد خبری یک رویداد نسبت به دیگر ابزارها می‌تواند بسیار گسترده‌تر باشد. 



در ادامه مدرس دوره برای حاضرین شرح داد که برند می‌تواند به واسطه رویداد، رابطه خود را با مشتریان قدیمی تحکیم کند و از طرفی جامعه هدف خود را گسترش دهد. البته این مساله به کیفیت برگزاری رویداد بستگی دارد. به گفته سامان خسروانی "برگزاری رویداد می‌تواند مانند راه رفتن بر روی لبه تیغ باشد." زیرا برگزاری بی‌کیفیت رویداد می‌تواند تاثیر مخربی برای برند داشته باشد. به گفته ایشان "برای برگزاری رویدادی ممکن است تمامی جوانب بصورت دقیق برنامه‌ریزی شود اما صرفاً پذیرایی و غذا کیفیت مناسبی نداشته باشد. از دید مخاطبین کلیت این رویداد زیر سوال خواهد رفت." اهمیت کیفیت برگزاری رویداد به قدری است که برای یک رویداد چند روزه، ممکن است یک تیم، چندین ماه فعالیت نمایند. 

در ادامه سامان خسروانی به توضیح دیگر دلایل برگزاری رویداد از جمله ایجاد آگاهی نسبت به برند، اعتبار بخشی به برند، ارتباط مستقیم با مخاطبین، افزایش فروش و ...  پرداخت. 

 



همچنین سامان خسروانی به شرح اهداف دوره پرداخت. وی اشاره کرد که بر اساس نقاط ضعف موجود در رویدادهایی که در حال حاضر برگزار می گردد، اهداف دوره تعیین شده است. از اهداف دوره می‌توان به آشنایی و تسلط هنرجویان به مدیریت پروژه و کنترل پروژه اشاره کرد. همچنین هدف این است که هنرجویان بتوانند راهکارهای مناسبی را برای کار تیمی و برگزاری یک رویداد استاندارد فراگیرند. 

در ادامه سامان خسروانی به شرح مباحث دوره از جمله برنامه ریزی، مدیریت پروژه، بازاریابی رویداد، روابط عمومی، تبلیغات و افکارسنجی، تدارکات و پشتیبانی، تشریفات و ... پرداخت. ویژگی قابل توجه این دوره همراهی مدرسین مهمان در برخی از مباحث دوره است. به عنوان مثال کامیار ذوالفقاری -Account Manager شرکت تبلیغاتی اشاره- مدرس مهمان مباحث بازاریابی رویداد و تشریفات خواهد بود. خیام عسگری -مدیر سابق بازاریابی چرم درسا- مبحث برندینگ در رویداد را ارائه خواهد داد. بابک معدن دار، ایده پرداز خلاق، مدرس مهمان مبحث خلاقیت و ایده پردازی خواهد بود. 



مخاطبین دوره دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌ها و فارغ التحصیلان رشتههای بازاریابی، ارتباطات، بازرگانی، برندینگ، تبلیغات، هنرجویان هنرستان و طراحان شرکت‌های تبلیغاتی، مدیران و کارکنان واحدهای بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی و تشریفات، کارکنان شرکت های برگزار کننده رویداد و علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه برگزاری رویداد خواهند بود. 



درصورتی که مایل به ثبت‌نام در این دوره هستید، به صفحه اختصاصی دوره مدیریت برگزاری رویداد در وبسایت مدرسه اینورس مراجعه فرمایید.