پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
تخفیف بی سابقه و محدود به مناسبت 12 سالگی

تخفیف بی سابقه و محدود به مناسبت 12 سالگی

سه شنبه 11 آذر 99

یک سال از شروع به فعالیت مدرسه آنلاین اینورس گذشت. در آستانه ورود به دومین سال تاسیس مدرسه آنلاین و 12سالگی مدرسه اینورس و همچنین به منظور قدردانی از اعتماد و همراهی شما، قصد داریم تا در چندین گام، حمایت شما را پاسخ دهیم.


در قدم اول، امکان ارسال تمرین، پرسش و پاسخ از مدرس و همچنین دریافت مدرک پایان دوره برای همه دوره‌ها به مدت 6 ماه از امروز تمدید می‌شود. بدین معنی که اگر از ابتدای تاسیس مدرسه آنلاین تا امروز، دوره‌ای را تهیه کرده‌اید، تا پایان خرداد 1400 برای ارسال تمرین و ارتباط با مدرس فرصت خواهید داشت. پس با خیال راحت از دوره‌ها استفاده کنید!


در دومین قدم، طرح تخفیف ویژه‌ای را در روز جمعه 14 آذر برای شما در نظر گرفته‌ایم. این یک فرصت محدود و بی‌سابقه خواهد بود تا دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس را با 212هزار تومان تخفیف تهیه کنید. 


تاریخ اجرای این طرح، روز جمعه 14 آذر راس ساعت 12 ظهر خواهد بود و 12 ساعت بعد، این طرح به پایان خواهد رسید. یعنی دقیقا 12 ساعت فرصت دارید تا با "کد تخفیف: 212" از این طرح ویژه استفاده کنید. این تخفیف بصورت چندبار مصرف بوده و امکان تهیه چندین دوره با همین کد تخفیف میسر است. پس Reminder خود را همین حالا برای این روز تنظیم کنید! 


اما قدم سوم، وعده تغییرات و اصلاحاتی بنیادین در ساختار آموزش آنلاین مدرسه اینورس است که تحولی بزرگ در نحوه ارائه خدمات در این حوزه خواهد بود. درباره جزئیات این اتفاق به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس گوش به زنگ باشید!


از 12 سال همراهی شما با مدرسه اینورس سپاسگزاریم و هر روز در تلاشیم تا قدر این اعتماد را با ارائه خدماتی بهتر از قبل، بیشتر بدانیم.

برای استفاده از تخفیف 12 سالگی مدرسه اینورس برای خرید دوره‌های آنلاین به سایت مدرسه آنلاین مراجعه کنید.
inverseonline.com