پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
فراخوان جشنواره هنر برای صلح ایران - رشته موشن پوستر

فراخوان جشنواره هنر برای صلح ایران - رشته موشن پوستر

شنبه 12 مرداد 98

مهلت ارسال آثار:

25 مرداد 1398


چه کسی می‌تواند وارد شود:

ورود برای عموم آزاد است.


شرح:

این جشنواره هر سال همزمان با روز جهانی صلح به صورت بين المللي در رشته های عکاسي، نقاشي، مجسمه، چيدمان، ويدئو آرت، پرفورمنس، موسيقي، سينما و تئاتر با حضور هنرمندان، فرهیختگان، اهالی فرهنگ و حامیان صلح در ایران برگزار می گردد و با اهدای نشان عالی هنر برای صلح به فعالین عرصه هنر و صلح از اقدامات آنها تشکر کرده و آنان را به عنوان سفیران هنر برای صلح معرفی می نماید.

جشنواره هنر برای صلح قصد دارد ، اهدافی چون شناسایی و گسترش پتانسیل های فرهنگی مدارا و صلح طلبی را دنبال نموده و موانع و معضلات فرهنگی نهفته در درون افراد جامعه را که عملا مانع از دستیابی به صلح و همزیستی مسالمت آمیز در سطح جهان می گردد را به مرور و با گذشت زمان از طریق تاثیرگذاری هنر برطرف نماید. موضوع کلی جشنواره، صلح و به تصویر کشاندن آن است.


  • کمک به گسترش فرهنگ صلح، گفتگو و مدارا با توجه به شعار «صلح را تصور کن».
  • پرهیز از تبعیض نژادي، احترام به اقوام، مذاهب و ملیت ها با توجه به نام گذاري سال 2019 به نام سال جهانی زبانهاي بومی با توجه به شعار «جهان رنگارنگ است».


شرایط آثار ارسالی:

  • هر هنرمند می تواند بر پایه رویکردهاي اعلام شده فوق به صورت مستقل، لینک آثار پیشنهادي خود را همراه با فرم مشخصات هر اثر، جهت انتخاب، حداکثر تا تاریخ 98/5/25 تنها از طریق پست الکترونیکی بخش موشن پوستر جشنواره هنر براي صلح به نشانی [email protected] ارسال نماید. 
  • فایل آپلود شده باید با پسوند mp4 و کدک H.264 و حداکثر بیت ریت 20000kbps باشد.
  • زمان هر اثر نباید کمتر از 10 ثانیه و بیشتر از 60 ثانیه باشد.
  • انتخاب تعداد آثار از میان آثار ارسالى هر شرکت کننده بر عهده برگزارکننده مى باشد.
  • در صورتیکه هیچ یک از آثار ارسالی توسط شرکت کننده با رویکردهاي اعلام شده در متن دعوتنامه مطابقت نداشته باشد، دبیرخانه از پذیرفتن اثر معذور خواهد بود.
  • تکنیک اجراي آثار آزاد است.
  • تصویر هنرمند و تصویر فریم هاى اثر او میبایست کیفیت مناسب براي چاپ را داشته باشد و هماهنگ با راهنماى موجود در فرم به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.


فرم مشخصات شرکت در بخش موشن پوستر هفتمین جشنواره بین الملى هنر براى صلح


دعوتنامه بخش نمایشگاهی هفتمین دوره جشنواره بینالمللی هنر براي صلح گرافیک - موشن پوستر



برای اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانید به سایت جشنواره هنر برای صلح ایران مراجعه کنید.