پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
هدیه حمایتی مدرسه اینورس در برابر کرونا

هدیه حمایتی مدرسه اینورس در برابر کرونا

شنبه 2 فروردین 99

ما در مدرسه اینورس همواره تلاش کرده‌ایم تا جامعه هنری پویایی بسازیم. جامعه‌ای که همیشه از هم حمایت کنند. این بار تمام اعضای این جامعه چندین هزار نفری، فقط از یک طریق می‌توانند به یکدیگر کمک کنند و آن هم "ماندن در خانه" است. به همین منظور مدرسه اینورس در این راه پیش قدم شده و طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته است.


در نوروز امسال، مدرسه آنلاین اینورس با برنامه‌ای ویژه، در کنار شماست. تعطیلات نوروز امسال را در خانه بمانید و از هدیه حمایتی مدرسه اینورس بهره‌مند شوید. تا پایان روز 15 فروردین فرصت دارید با کد تخفیف IStayHome در هر دوره مدرسه آنلاین اینورس از هدیه 100هزار تومانی برخوردار شوید. این طرح ویژه حمایتی از طرف مدرسه اینورس و با هدف تشویق شما برای ماندن در منزل به جهت مقابله با انتشار ویروس کرونا طراحی شده است. البته در نظر داشته باشید این کد "چندبار مصرف" است و می‌توانید برای خریدهای بعدی نیز از آن استفاده کرده و در دوره بعدی مجددا تخفیف بگیرید. 


هرچند نوروز امسال کسل کننده به نظر می‌رسد، اما با اندکی برنامه‌ریزی و ممارست در عین حال می تواند سکوی پرتابی برای پیشرفت در کسب و کار شما باشد. بنابراین این فرصت را از دست نداده و نوروز امسال در خانه بمانید و در کسب و کار خود پیشرفت کنید. طرح حمایتی مدرسه اینورس تمرکز ویژه بر خانه ماندن شما دارد، بنابراین می‌توانید این کد تخفیف را بدون محدودیت استفاده کرده و نیز در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید تا آنان هم در خانه بمانند.


"از طرف دوستان شما در اینورس"