پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ژوژمان پایان دوره «طراحی لباس 1»

ژوژمان پایان دوره «طراحی لباس 1»

شنبه 21 اردیبهشت 98

برای آموزش هر مهارت همزمان با مباحث نظری نیاز به کار عملی نیز هست و خلق اثر در فرآیند آموزش بخش مهمی است. بعد از خلق اثر توسط هنرجو است که می‌توان آن را ارزیابی کرد و به اثربخشی آموزش پی برد.

در همین راستا برای ارائه و ارزیابی آثار هنرجویان، ژوژمان پایان دوره «طراحی لباس 1» در تاریخ 27 اردیبهشت، از ساعت 17 تا 20، در مدرسه فشن اینورس برگزار خواهد شد.


هنرجویان این دوره پیش‌تر دوره «آشنایی با طراحی لباس» را گذرانده‌اند و ازین رو با طراحی لباس آشنا بوده‌اند. در این دوره با همراهی مدرس، طراحی یک کالکشن لباس و عرضه sketchbook برای آن را نیز آموخته‌اند.


خروجی این دوره ارائه کالکشنی به رنگ سفید توسط هر یک از هنرجویان است. هر کالکشن شامل سه دست لباس است که دوتا از آن‌ها، ساخته‌های هنرجو در طول ترم بوده و سومی منحصراً برای ژوژمان تولید شده است. در کنار هر کالکشن sketchbook مربوط به آن هم قرار دارد تا به درک بهتر روند رسیدن به طرح نهایی کمک کند.


از شما دعوت می‌کنیم برای بازدید از مجموعه کارهای تولیدشده توسط هنرجویان این دوره و ارزیابی این آثار، جمعه 27 اردیبهشت ماه، در مدرسه فشن اینورس حضور پیدا کنید. ضمنا شرکت در این رویداد برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.


نشانی: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه نازآفرین، پلاک 12، مرکز خرید پویا، طبقه دوم