پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان پایان دوره «آشنایی با طراحی لباس»

گزارش ژوژمان پایان دوره «آشنایی با طراحی لباس»

شنبه 25 خرداد 98


ژوژمان پایان دوره «آشنایی با طراحی لباس» جمعه 24 خرداد در مدرسه فشن اینورس، با استقبال بالای بازدیدکنندگان برگزار شد. در این ژوژمان هنرجویان نمونه‌کارهای نهایی خود را ارائه کرده بودند.




پرزنتیشن نهایی هر هنرجو شامل مودبرد، دفتر طراحی و یک لباس کامل بود. این لباس‌ها چکیده آزمون‌وخطای هنرجویان در طول ترم و نتیجه تلاش آن‌ها برای ایجاد هارمونی در یک اثر واحد بود. هنرجویان این دوره توانسته بودند با استفاده از تکنیک‌ها و مواد مختلف، لباسهایی خلاقانه طراحی کنند. مدرس دوره هم با تاکید بر این نکته، تجربه‌گرایی هنرجویان را در کارها مشهود دانست.



به گفته امیرحسین مهدی‌زاده، تجربه‌کردن مهم‌ترین اصل این دوره است. هنرجویان در این دوره تجربه‌هایی در طراحی لباس کسب می‌کنند که ممکن است بعدها در کار حرفه‌ای امکانش را نداشته باشند. افزون بر این با گذراندن این دوره تجربه ساده‌ای از حضور در یک استودیو طراحی به‌دست می‌آورند و با روند کامل طراحی یک لباس آشنا می‌شوند.



نمایش این آثار تا روز پنجشنبه 30 خرداد ادامه خواهد یافت. شما می‌توانید با مراجعه به مدرسه فشن اینورس از آثار ارائه‌شده در این ژوژمان دیدن کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر به صفحه اختصاصی دوره «آشنایی با طراحی لباس» مراجعه نمایید.