پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان پایان دوره «طراحی لباس 1»

گزارش ژوژمان پایان دوره «طراحی لباس 1»

دوشنبه 30 اردیبهشت 98

ژوژمان پایان دوره «طراحی لباس 1» جمعه 27 اردیبهشت در مدرسه فشن اینورس برگزار شد. در این ژوژمان هنرجویان دوره، براساس مهارت‌های کسب‌شده، کالکشن‌هایی به رنگ سفید به نمایش گذاشته بودند. هر کالکشن شامل سه لباس بود که دوتای آن‌ها کار هنرجویان در طول ترم بوده و یکی مختص ژوژمان طراحی شده بود. در کنار لباس‌ها بعضی هنرجویان sketchbook کالکشن را هم عرضه کرده بودند.




به گفته مدرس مهم‌ترین مهارت‌ها در این دوره، فهم نحوه طراحی لباس و چگونگی تحقیق برای آن است. این فرایند برای طراحی لباس، فرایندی مدرن است. بر این اساس هنرجویان ابتدا با چگونگی شروع یک تحقیق آشنا شده‌اند، سپس نحوه استفاده از آن را در طراحی یک کالکشن یاد گرفته‌اند. لباس‌هایی که در ژوژمان به نمایش درآمده بود کار عملی هنرجویان در استفاده از تحقیق برای طراحی لباس بود.




از نظر مدرس دوره، امیرحسین مهدی‌زاده، تبدیل‌شدن به یک طراح لباس، نیاز به زمان دارد و هیچ هنرجویی با گذراندن یک جلسه یا یک ترم نمی‌تواند به‌عنوان طراح لباس حرفه‌ای کارش را شروع کند. اما این دوره هنرجویان را با واقعیت‌ها و چالش‌های طراحی لباس آشنا می‌کند. هنرجویان بعد از گذراندن این دوره می‌توانند کارشان را با طراحی کالکشن‌های خیلی ساده شروع کنند و این شروع بسیار خوبی برای ورود به این رشته است.




شما می‌توانید تا روز پنجشنبه 2 خرداد، با مراجعه به مدرسه فشن اینورس، از آثار ارائه‌شده در این ژوژمان دیدن کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر به صفحه اختصاصی دوره «طراحی لباس 1» مراجعه نمایید.