پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
کرونا این‌گونه اینورس را تغییر داد!

کرونا این‌گونه اینورس را تغییر داد!

چهارشنبه 18 تیر 99

از زمان حضور ویروس Covid-19 در ایران، مدرسه اینورس به عنوان مجموعه پیشرو آموزشی در ایران سعی بر ارائه راهکارهایی داشت که بتواند هم به هنرجویان خود و هم به سایر آموزشگاه‌ها کمک کند تا باهم از این مرحله سخت عبور کنیم. در همین زمان زیرساخت مدرسه آنلاین که در زمان حضور کرونا فقط ۳ ماه عمر داشت، بزرگترین نقش را در جریان گذار آموزشی ایفا کرد.


گروه همکاران مدرسه آنلاین اینورس، با تلاش بسیار زیاد، ۵۲ دوره آموزشی را تدوین، تهیه و تولید کرده‌اند و حالا هیچ کلاسی، امن‌تر از دوره‌های آنلاین اینورس نیست.کلاسهای مدرسه آنلاین اینورس، کیفیتی برابر با دوره‌های حضوری دارند.


علاوه بر این، کلیه آموزش‌های حضوری مدرسه اینورس از ترم پاییز به سبکی کاملا جدید برگزار خواهند شد و دیگر هیچ دوره‌ای به شکل قبل برگزار نخواهد شد و اینورس به زودی و درماه‌های آینده، این سیستم جدید آموزشی را معرفی خواهد کرد. در سیستم جدید، گذراندن دوره‌های مدرسه آنلاین، پیش‌نیاز شرکت در هر نوع آموزش حضوری در اینورس خواهند بود و کلیه برنامه‌های جدید حضوری از پاییز، با کیفیتی بی نظیر نسبت به قبل برگزار خواهند شد.


به شما توصیه می‌کنیم از فرصتی که پیش روی شماست، به خوبی استفاده کنید. چرا که این دوره‌ها با قیمتی بسیار ارزانتر از دوره‌های حضوری و با کیفیتی بسیار بالا در دسترس شما قرار گرفته‌اند و حقیقتا هیچ چیزی مانند کرونا نمی‌توانست تا این حد اینورس را برای همه دسترس‌پذیر کند.


خودتان را با دوره های آنلاین مدرسه اینورس برای هر نوع برنامه حضوری در آینده آماده کنید و در طول گذراندن دوره های آنلاین، از ارتباط با مدرسین بهره‌مند شوید.


توجه داشته باشید که اکثر دوره های مدرسه آنلاین از تاریخ یکشنبه ۲۲ تیر، افزایش قیمت خواهند داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با این خبر شما را از آخرین فرصت تهیه دوره‌های اینورس با قیمتی بسیار پایین مطلع کنیم.



دسته‌بندی دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس: