پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ارائه سرویس فونت جدید توسط Monotype

ارائه سرویس فونت جدید توسط Monotype

دوشنبه 15 دی 99

Monotype سرویس فونت جدیدی با نام Monotype Fonts را راه‌اندازی کرده که شامل بیش از ۵۰٬۰۰۰ فونت منحصر بفرد، ۳۰٬۰۰۰ طرح حروف‌چینی و نقطه‌ا‌ی مرکزی برای دسترسی به پرطرفدارین حروف‌چین‌ها و طراحان حروف است. این سرویس که قبلا با نام Mosaic شناخته می‌شد، راه‌حلی جامع و اصلاح شده‌ است که از طریق فرآیندی آسان، به برندها امکان دسترسی به فونت‌هایی با عملکرد بالا را می‌دهد.



Jamie Neely، مدیر طراحی محصول Monotype می‌گوید: «به عنوان یک طراح، می‌دانم که مسیر یافتن مجموعه‌ی کاملی از حروف تایپ چقدر پراکنده است. همچنین می‌دانم که پیدا کردن یک حروف‌چینی بی‌نقص، چقدر خسته‌کننده است. یکی از مشکلات، گزینه‌های گیج‌کننده‌ی مجوز و هزینه‌های غیرقابل پیش‌بینی است. ما برای عرضه‌ی Monotype Fonts و نشان دادن کارهای حروف‌چین‌های پیشرو در جهان به همراه کارهای استودیوی خودمان، بسیار هیجان‌زده‌ هستیم. همه‌‌ی موارد تحت پوشش یک مجوز یکسان و قیمت‌گذاری یکسان است. امیدواریم که بتوانیم از این طریق، کار را برای برندها و حروف‌چین‌ها ساده‌تر کنیم.»


Monotype Fonts دارای کتابخانه‌ای با بیش از ۱۴٬۰۰۰ طراحی شاخص و همچنین مجموعه‌ای از مشهورترین حروف‌چین‌ها و طراحان حروف دنیا است. کاربران به نسخه‌های جدید و طیف وسیعی از گزینه‌ها شامل طرح‌های معاصر و آثار کلاسیک برجسته دسترسی خواهند داشت. Monotype Fonts حدود ۹۰ درصد از زبان‌های دنیا را پوشش می‌دهد. هر فونت در این کتابخانه تنها دارای یک مجوز استفاده است.