پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرجویان دوره «کالکشن مفهومی»

گزارش افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرجویان دوره «کالکشن مفهومی»

یکشنبه 30 تیر 98

افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرجویان دوره «کالکشن مفهومی»، جمعه ۲۸ تیرماه، در مدرسه فشن اینورس، با استقبال بالای بازدیدکنندگان برگزار شد. در این رویداد مهرآرا مولوی (مدرس دوره)، هنرجویان دوره و اساتید مطرحی از این حوزه در کنار علاقه‌مندان به مشاهده آثار و گفتگو پیرامون آن‌ها پرداختند.




در این نمایشگاه هنرجویان با همکاری یکدیگر، یک کالکشن مفهومی را ارائه کرده‌اند. این کالکشن با توجه به ذهنیت آنان از لباس‌هایی است که مردم در آینده خواهند پوشید. زمینه (theme) تمامی کارها نور بوده و هر هنرجو براساس طراحی و متریال لباسش، به‌شکلی خلاقانه از نور استفاده کرده است. برای افتتاحیه، با توجه به زمینه (theme) نمایشگاه، یک ویدئومپینگ ساخته شده بود که در کنار آثار هنرجویان پخش می‌شد.




مهرآرا مولوی، مدرس دوره، از کالکشن ارائه‌شده در این نمایشگاه رضایت داشت و خاطرنشان کرد: «ساخت یک کالکشن مفهومی کار بسیار سختی است. برای همین از بین هنرجویانی که دوره طراحی کالکشن را گذرانده بودند،‌ هنرجویان مستعد برای شرکت در این دوره انتخاب شدند و کالکشن ارائه‌شده، با توجه به امکانات و تجربه این هنرجویان، بسیار جالب توجه است.»




هنرجویان در انتخاب متریال برای این کالکشن آزاد بوده‌اند و در آثارشان از چرم، پلاستیک و فلز استفاده کرده‌اند. در کنار آثار هنرجویان، دفتر طراحی (sketchbook) این کالکشن هم قرار دارد که در آن مراحل مختلف برای رسیدن به کالکشن نهایی همچون منابع الهام، طرح‌های اولیه، متریال لباس و روند ساخت آن، آورده شده است.



نمایش این آثار تا روز پنجشنبه ۳ مردادماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در مدرسه فشن اینورس، علاوه بر بازدید از آثار هنرجویان این دوره، با کالکشن مفهومی و روند رسیدن هنرجویان به این کالکشن آشنا شوند.



برای آشنایی بیشتر با دوره «کالکشن مفهومی» به صفحه اختصاصی آن در وبسایت مدرسه اینورس مراجعه کنید.