پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
معرفی کتاب «بازاریابی پرمحتوا»

معرفی کتاب «بازاریابی پرمحتوا»

شنبه 18 اردیبهشت 0

کتاب «بازاریابی پرمحتوا» نوشته‌ جو پولیتزی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این کتاب در ایران توسط سجاد بهجتی ترجمه شده و به همت انتشارات آریانا قلم به چاپ رسیده است.


جو پولیتزی یکی از موفق‌ترین اشخاص فعال در بازاریابی به حساب می‌آید. در این کتاب، پولیتزی به Content Marketing می؜پردازد ؜و با زبانی ساده، اصول و پایه بازاریابی محتوا را توضیح می‌؜دهد.


بازاریابی محتوا گونه‌؜ای از بازاریابی است که تمرکز اصلی آن تولید، انتشار و پخش محتوا برای مخاطبین آنلاین است. بازاریابی محتوایی با خلق و به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند و کاربردی مجانی مخاطبین جدیدی برای یک کسب و کار جذب می‌؜کند و آن؜ها را ترغیب به خرید محصول می؜‌کند. امروز، چنین استراتژی‌؜ای برای همه؜ برندها تبدیل به یک لازمه شده است.


در کتاب «بازاریابی پرمحتوا» با تحلیل و بررسی نمونه‌؜هایی کاربردی از بازاریابی محتوایی موفق و آموزش نحوه؜ مدیریت، استخراج و انتشار محتوا در پلتفرم‌؜های مناسب، راهنمای خوبی برای آغاز بازاریابی محتوایی است.

این کتاب مناسب همه؜ افرادی است که در حیطه تبلیغات و بازاریابی فعال هستند. 


در این مطلب سعی کردیم خلاصه‌ای کوتاه از کتاب «بازاریابی پرمحتوا» ارائه کنیم. اگر علاقه‌مندید بیشتر با این نوع بازاریابی آشنا شوید، توصیه می‌کنیم کتاب را به صورت کامل مطالعه فرمایید.