پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش معارفه دوره "طراحی محصول (UI/UX)"

گزارش معارفه دوره "طراحی محصول (UI/UX)"

شنبه 18 اسفند 97

معارفه دوره طراحی محصول (UI/UX) مدرسه اینورس، روز پنجشنبه، 16 اسفند، در محل مدرسه اینورس برگزار شد.

 

در این برنامه، هومن هاتفی، مدرس این دوره، برنامه آموزشی خود را شرح داد و از اهداف این دوره صحبت کرد.

 

 

هومن هاتفی در ابتدا از سابقه‌کاری خود نظیر طراحی اپلیکیشن‌های Snapp و Snapp Trip گفت و شرح مختصری از جایگاهش در پروژه‌های نام برده داد. وی در ادامه عنوان کرد: "در این دوره تلاش بر این است که از طریق آموزش مسیر طراحی محصول، تجربیات واقعی خودم را با هنرجویان به اشتراک بگذارم. در این دوره خواهیم آموخت که طراح محصول چه کسی است، چه کارهایی را به صورت روزمره انجام می‌دهد و در راستای دستیابی به موفقیت بیشتر میبایست چه مواردی را رعایت کند."

 

هومن هاتفی پس از آن چیستی Product Design را شرح داد و مباحث بنیادی آن را معرفی کرد. وی افزود: "در این دوره چند تکنیک معروف حل مسئله را به کار خواهیم گرفت و چگونگی ایجاد هم‌دلی با کاربر و سفارش‌دهنده محصول را آموزش خواهیم داد."

 

 

وی این دوره را دوره‌ای بسیار مناسب برای افرادی که در حال حاضر در بازار کاری این تخصص مشغول هستند معرفی کرد و گفت: "با وجود آنکه این دوره امکان پرورش افراد از نقطه صفر را دارد، با این حال بهتر است که افراد با پیش‌زمینه قبلی به دوره وارد شوند تا بالاترین میزان بهره‌وری از دوره را داشته باشند."

 

هومن هاتفی عناوینی چون، Design Thinking، Atomic Design، Agile، Prototyping و موارد دیگری را به عنوان مباحث تحت پوشش دوره معرفی کرد.

 وی در ادامه، در رابطه با خروجی این دوره عنوان کرد: "در انتهای این دوره، هنرجویان یک APP/WEB Prototype را که بخش زیادی از آن در طول جلسات دوره شکل ‌گرفته است را ارائه خواهند کرد."

هومن هاتفی تمرکز این دوره را بر روی دو نرم‌افزار Sketch و Principle اعلام کرد اما در ادامه افزود که استفاده از نرم‌افزار Adobe XD نیز امکانپذیر خواهد بود.

 

 

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود، تفاوت این دوره با دوره‌های مشابه دیگر را، رسیدن هنرجو به یک نتیجه عینی در انتهای هر جلسه، کارکردن با Data های واقعی کسب‌و‌کارها و شباهت بسیار زیاد آن با کارآموزی در شرکت‌ها عنوان کرد.

 

 

برای مشاهده ویدئو کامل این رویداد به IGTV  صفحه مدرسه اینورس در اینستاگرام مراجعه نمایید.

 

درصورتی که مایل به ثبت‌نام در این دوره هستید، به صفحه اختصاصی دوره طراحی محصول (UI/UX) در وبسایت مدرسه اینورس مراجعه نمایید.