پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
نسخه بتای Nvidia Omniverse در دسترس قرار گرفت

نسخه بتای Nvidia Omniverse در دسترس قرار گرفت

سه شنبه 30 دی 99

Nvidia Omniverse یک پلتفرم باز و cloud-native است که طراحی گردش کار و همکاری همزمان را تسریع کرده و به سازندگان، مهندسان و محققان اجازه می‌دهد تا در دنیایی مجازی به یکدیگر متصل شده و همکاری کنند.


این پلتفرم بازدهی، بهره‌وری و انعطاف‌پذیری را بهبود بخشیده و تیم‌ها می‌توانند از مکان‌های مختلف و از سراسر جهان وارد Omniverse شده و به صورت همزمان روی پروژه‌ها کار کنند.



یکی از پیشرفت‌های اساسی در Omniverse این است که می‌توان به راحتی و به صورت همزمان بین نرم‌افزارهای مختلف کار کرد. از میان این برنامه‌ها می‌توان به Maya و Revit از Autodesk، Adobe Photoshop، Substance Designer، Substance Painter، McNeel Rhino، Trimble SketchUp و Epic Unreal Engine اشاره کرد. تعداد زیادی از نرم‌افزارهای دیگر نیز مانند Blender، Houdini، 3ds Max و Motion Builder در حال توسعه هستند.


بیش از ۵۰۰ سازنده و متخصص در صنایع مختلف مانند معماری، تولید، طراحی محصول و رسانه و سرگرمی، از طریق برنامه دسترسی زود هنگام، Omniverse را امتحان کرده‌اند.



بسیاری از رهبران صنعت نرم‌افزار نیز Omniverse را در برنامه‌های خود ادغام کردند تا کاربران بتوانند از این طریق با یکدیگر همکاری کنند. یکی از اولین شرکای Omniverse کمپانی Adobe است که برنامه‌های زیادی را برای این پلتفرم تدارک دیده است.


Nvidia Omniverse عرضه شده تا برای طراحی و همکاری همزمان در تمام صنایع، استانداردهای جدیدی را تعریف کند.