پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان پروژه نهایی ترم 4 رشته «Game Design»

گزارش ژوژمان پروژه نهایی ترم 4 رشته «Game Design»

یکشنبه 2 تیر 98

ژوژمان پروژه نهایی ترم 4 رشته «Game Design» در تاریخ 30 خردادماه در مدرسه اینورس، با حضور منتور رشته و مدرسان، مدیر آموزش مدرسه هنر و دیزاین، هنرجویان و مهمانان ویژه برگزار شد.



فراز شانیار به‌عنوان یک Concept Artist مهمان این ژوژمان بود تا از منظر حرفه‌اش به نقدوبررسی کارهای هنرجویان بپردازد. تعدادی از شاگردان فراز شانیار هم آمده بودند تا درباره طراحی مفهومی بازی‌های هنرجویان با آن‌ها گفتگو کرده و در آینده همکاری کنند.



هنرجویان تا اینجا با طراحی مرحله (Level Design)، طراحی بازی‌های غیردیجیتال، موتور بازی unity، اسطوره و کهن‌الگوها، ژانرهای مختلف بازی، طراحی روایت و شخصیت‌پردازی و سناریونویسی آشنا شده‌اند. هر گروه از هنرجویان در پروژه نهایی ترم 4، با توجه به آموخته‌هایشان، یک بازی طراحی و تولید کرده‌اند.



در این ژوژمان ابتدا نماینده هر گروه از هنرجویان، به شرح کانسپت مورد استفاده در آن بازی پرداخت و با نشان‌دادن پروتوتایپ‌های اولیه روند رسیدن به پروتوتایپ نهایی را توضیح داد. بعد از آن اعضای گروه به اجرای بازی‌شان جلوی حاضران پرداختند.


پس از اجرای بازی‌ها توسط هر گروه، مدرسان رشته و فراز شانیار به نقدوبررسی آن‌ها پرداختند و بعد دیگر هنرجویان و حاضران درباره بازی‌ها تبادل نظر کردند. این گفتگوها باعث ایجاد ارتباط‌هایی برای همکاری در آینده شد و مورد استقبال هر دو گروه از حاضران قرار گرفت.



هنرجویان این رشته، پس از این ترم، نحوه ایجاد توازن در بازی را یاد می‌گیرند و با طراحی سیستمی، طراحی مرحله (Level Design) به‌شکلی پیشرفته‌تر و نحوه ارائه آثارشان به

 بازار آشنا می‌شوند. سپس در پروژه نهایی ترم 5 سراغ طراحی و تولید یک بازی پیشرفته‌تر می‌روند و در نهایت با توسعه بازی، آن را به‌عنوان پروژه نهایی این رشته ارائه خواهند کرد.



رشته «Game Design» مدرسه اینورس در 6 ترم سه‌ماهه و با همکاری گروه فن‌افزار برگزار می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این رشته یا درخواست پذیرش برای آن می‌توانید به صفحه اختصاصی رشته در وبسایت مدرسه اینورس مراجعه کنید.