پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
ژوژمان دوره «طراحی کالکشن»

ژوژمان دوره «طراحی کالکشن»

پنجشنبه 9 آبان 98

در دوره‌های عملی چون طراحی کالکشن، معمولاً نمونه‌کارهای پایان دوره تا اندازه بسیار زیادی گویای میزان کسب مهارت هنرجویان در طول دوره خواهد بود. همچنین نمایش عمومی آثار هنرجویان در افزایش انگیزه به آنان نقش چشمگیری داشته و کمک می‌کند خط فکری و نگرش آنان در مسیر درستی قرار گیرد. 


از این رو مدرسه اینورس قصد دارد ژوژمان پایان دوره طراحی کالکشن را با نمایش آثار هنرجویان در روز جمعه 24 آبان، از ساعت 17 تا 20، در مدرسه فشن برگزار کند. در این ژوژمان، هنرجویان نمونه‌کارهای خود را برای عموم بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند و مدرس دوره، کارهای ارائه شده را مورد سنجش قرار می‌دهد. 


هنرجویان دوره، علاوه بر آموزش‌های تئوری، طراحی و ساخت یک کالکشن را به صورت مرحله به مرحله از ایده‌پردازی تا طراحی و اجرا (شناخت پارچه‌ها، پارچه‌سازی، کار روی پارچه، پرینت، کار بر روی متقال‌ها و ...) به صورت عملی تجربه کرده و به کسب مهارت پرداختند. 


پس از کسب مهارت در هر مرحله، هر هنرجو به عنوان کار عملی 6 لوک (look) برای کالکشن خود تدارک می‌بیند. (هر کالکشن لباس معمولاً تشکیل شده از چند look؛ که هر look در واقع یک دست لباس است.) هنرجویان بر روی lookها کار کرده و با کمک مدرس دوره -مهرآرا مولوی- 3 look برای مراحل نهایی دوخت انتخاب کرده‌اند.  


در نهایت هنرجویان، با بهره‌گیری از مهارت‌های کسب شده در طول دوره، مراحل آماده‌سازی و دوخت کارهای خود را با موفقیت به پایان رساندند. اکنون آثار هنرجویان دوره طراحی کالکشن، آماده ارائه به علاقه‌مندان است.


مدرسه فشن اینورس شما را به دیدن این ژوژمان و ارزیابی آثار هنرجویان دعوت می‌کند.


شرکت در این رویداد برای تمام علاقه‌مندان آزاد است.


زمان: روز جمعه 24 آبان، از ساعت 17 تا 20


آدرس: تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خیابان دربند، پلاک 13، واحد 7