پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
انیمیشن Superman: Man of Tomorrow

انیمیشن Superman: Man of Tomorrow

پنجشنبه 26 تیر 99

اثر بعدی از مجموعه محبوب دنیای انیمیشنی DC، عنوان Superman: Man of Tomorrow است که توسط کمپانی Warner Bros منتشر خواهد شد. نسخه دیجیتالی این انیمیشن در تاریخ ۲ شهریور عرضه شده و نسخه‌های ویژه 4K Ultra HD Combo Pack و Blu-ray Combo Pack آن نیز از ۱۸ شهریور در دسترس است.


4K Ultra HD Combo Pack شامل یک دیسک بلوری Ultra HD با رزولوشن 4K و HDR، یک دیسک بلوری از فیلم با کیفیت HD و نسخه دیجیتالی آن می‌باشد. Blu-ray Combo Pack هم دارای یک دیسک بلوری با کیفیت HD، یک دی‌وی‌دی از فیلم با کیفیت استاندارد و همچنین نسخه دیجیتالی است.



داستان فیلم در زمان طلوع دوران جدیدی از ابرقهرمانان جریان دارد. جایی که شهر Metropolis با اولین ابرقهرمان خود ملاقات می‌کند. Clark Kent در حالی که در روزنامه Daily Planet به همراه Lois Lane کار می‌کند، نیرو‌های فرازمینی خود مانند پرواز، قدرت ماورایی و دید X-ray را کشف می‌کند. Lobo، شخصیت شرور و قدرتمند و Parasite، موجود فضایی تشنه قدرت نیز از موانعی هستند که بر سر راه سوپرمن قرار می‌گیرند. دنیا با سوپرمن آشنا خواهد شد اما قبل از آن، سوپرمن باید دنیا را نجات دهد.



این انیمیشن در سرویس‌های آمازون، اپلیکیشن Apple TV، FandangoNOW، PlayStation، Vudu، Xbox و دیگر سرویس‌های مشابه عرضه می‌شود. همچنین Superman: Man of Tomorrow از طریق وبسایت و اپلیکیشن Movies Anywhere نیز در دسترس خواهد بود.