پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
آغاز فروش تقویم سال 1398 مدرسه اینورس

آغاز فروش تقویم سال 1398 مدرسه اینورس

دوشنبه 6 اسفند 97

مدرسه اینورس، برای سومین سال، تقویم هایی را طراحی کرده است که در آن آثار منتخبی از مدرسین اینورس به چاپ رسیده است. کیفیت این تقویم همانند تقویم سال گذشته بسیار بالا بوده و در بسته‌بندی شکیلی ارائه می‌شود.

 

این تقویم به نحوی طراحی شده است که علاوه بر کاربری اصلی خود، آلبومی از آثار مدرسین مدرسه اینورس را بر روی دیوار شما به نمایش می‌گذارد.

 

در این تقویم به ترتیب، آثاری از حامد حکیمی، مهدی مویدپور، علی کیانی‌امین، فراز شانیار، فرهاد نجومی، مجید حیدری، فراز صیادی‌اسکویی و کمال طباطبایی چاپ شده است.

 

از آنجایی که قیمت کاغذ نسبت به سال قبل تقریباً 5 برابر افزایش پیدا کرده است، امسال تنها 200 نسخه از این تقویم عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این تقویم با حمایت مالی مدرسه اینورس چاپ شده است؛ از همین رو، هزینه‌ای که برای خرید این تقویم می‌پردازید، هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از قیمت واقعی تقویم است.

 

از سوی دیگر امسال تلاش کردیم که با تغییر سایز و همچنین تغییر نوع بسته‌بندی تقویم، دورریز کاغذ را به حد قابل توجهی کاهش دهیم. سایز صفحات تقویم 28 در 28 سانتی‌متر درنظر گرفته شده و قیمت هر نسخه آن، 60 هزار تومان است. علاوه بر این، به ازای خرید هر 3 نسخه از تقویم، 16.7% تخفیف بر روی مبلغ نهایی اعمال خواهد شد. به عبارتی دیگر، به ازای خرید هر 6 نسخه، هزینه 5 نسخه را پراخت کرده و یک نسخه دیگر آن را بصورت رایگان دریافت خواهید کرد.

 

این محصول، علاوه بر کارکرد تقویم، شامل 13 اثر هنری ماندگار است که پس از پایان یافتن سال، امکان استفاده‌کردن هریک از آثار به عنوان یک اثر هنری در یک قابی مستقل نیز وجود خواهد داشت.

 

درصورتی که مایل به خرید این تقویم هستید، به صفحه اختصاصی خرید تقویم سال 1398 مدرسه اینورس مراجعه نمایید.